وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای خواستار اتخاذ اقدامات لازم برای پایان دادن به ظلم تاریخی علیه ملت فلسطین از طریق برگزاری کنفرانس بین‌المللی سازش شد.

 تشکیلات خودگردان خواستار برگزاری کنفرانس بین‌المللی سازش شد

قدس آنلاین: وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین جامعه جهانی را به اتخاذ اقداماتی برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل و شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی فراخواند.

در این بیانیه آمده است که کابینه‌های اسرائیل در طول سال‌های گذشته کابینه اشغالگری بوده به گونه‌ای که اشغالگری و شهرک‌سازی پایان نیافته است و ملت فلسطین در نتیجه تداوم جنایت‌های رژیم اشغالگر، توسعه شهرک‌سازی و سکوت جامعه جهانی در برابر اشغالگری اسرائیل و حمایت از آن، بهای سنگینی پرداخت کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، در این بیانیه از جامعه جهانی برای اتخاذ اقدامات لازم جهت پایان دادن به ظلم تاریخی علیه ملت فلسطین درخواست شده و آمده است که راه تحقق این امر نیز برگزاری سریع کنفرانس بین‌المللی صلح بر اساس طرح ابتکاری محمود عباس است تا به اشغالگری و شهرک‌سازی اسرائیل در اراضی فلسطینی پایان داده شود.

وزارت خارجه فلسطین همچنین سرکوبگری و اقدامات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز علیه شهرک‌سازی را محکوم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.