رقابت‌های لیگ برتر پس از وقفه ای ۲۸ روزه امروز ساعت ۱۹:۱۵ با برگزاری دیدار استقلال – پدیده از بازی‌های معوقه در آزادی دوباره پیگیری خواهد شد.

 پدیده به استقلال توفان‌زده رسید

ملاقات فرهاد مجیدی و سید مهدی رحمتی در بازی برگشت دو تیم به خودی خود جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای را خواهد داشت، اما شرایط نا بسامان مدیریتی در استقلال حساسیت‌های حاکم بر این بازی را دو چندان کرده است.

آتش بیاری فرهاد

پس از آتش بازی هفته قبل فرهاد مجیدی و مصاحبه تند وی علیه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، آتش بس موقت میان طرفین برقرار شد به این امید که مشکلات حل و فصل شود، مجیدی به جلسه هیئت مدیره رفت و با اعضا مذاکره کرد.

پس از آن همه هواداران منتظر اتفاقات خوب بودند اما مصاحبه شنبه مجیدی باور مطلوب هواداران را خیلی زود نقش بر آب کرد. فرهاد این بار مستقیماً احمد مددی به عنوان مدیرعامل و مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان را مورد انتقاد قرار داد و تأکید کرد تا آن‌ها باشند استقلال روز خوش نخواهد دید.

 جنگ تمام عیار

کددهی مشخص مجیدی موجب شد هواداران استقلال حمله ای تمام عیار به مدیرعامل باشگاه و مجموعه مدیریتی وزارت ورزش داشته باشند، این اتفاقات با همراهی برخی بازیکنان استقلال از جمله فرشید اسماعیلی همراه شد تا اوضاع در آستانه این بازی مهم به کلی دگرگون شود، پس از این اتفاق نوبت به احمد مددی رسید تا به شکل کامل از خجالت کادر فنی، مجیدی و بازیکنان ناراضی در بیاید. مددی مدعی شد فرهاد مجیدی به دنبال فرافکنی است تا چنانچه ناکام شد برای خود شریک بتراشد، لحن تند مددی و حمله تمام عیار او به مجیدی حکم بنزین روی آتش را داشت. با این اتفاق بازیکنان ناراضی استقلال هم به اردوگاه مخالفان مددی ملحق شدند تا جنگی تمام عیار در بگیرد.

اخراج مجیدی؟

تابناک با انتشار بندی از مفاد قرارداد مجیدی و استقلال مدعی شد مددی به واسطه انتقادهای گسترده مجیدی قصد برکناری سرمربی استقلال را دارد؛ در توضیحات تکمیلی آمده گویا در قرارداد مجیدی ذکر شده چنانچه سرمربی تیم علیه کادر مدیریتی باشگاه انتقاد تندی داشته باشد که به واسطه آن مدیریت باشگاه زیر سؤال برود، باشگاه استقلال می‌تواند رأساً اقدام به برکناری وی کند، بدون اینکه مربی حق اعتراض و تقاضای پرداخت غرامت داشته باشد.

با این فرایند معادلات حاکم بر باشگاه به شدت دچار پیچیدگی شد تا حدی که برخی مدعی شدند مددی این کار را انجام خواهد داد و عده‌ای پیش‌بینی کردند مددی چنین ریسکی را هرگز نخواهد پذیرفت.

حالا این پرسش تکراری برای انبوهی از هواداران استقلال مطرح شده که سرانجام تنش‌های مدیریتی میان کادر فنی و مدیرعامل و مسئولان وزارت ورزش تا کی ادامه خواهد داشت؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.