دفاعیات فدراسیون فوتبال ایران بعد از شکایت به دادگاه عالی ورزش در پرونده «مارک ویلموتس» امروز و فردا انجام می‌شود.

روز سرنوشت‌ساز فوتبال ایران فرا رسید/ CAS به داد فدراسیون می‌رسد؟

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام دادگاه عالی ورزش جلسه استماع دفاعیات پرونده شکایت فدراسیون فوتبال ایران از مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی امروز و فردا برگزار می‌شود.

ویلموتس بعد از فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران، ۲ میلیون یورو دریافت کرد و برای گرفتن مابقی مبلغ قراردادش که چیزی در حدود ۶ میلیون یورو است، به فیفا شکایت کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال شکایت ویلموتس را وارد دانست و ایران را محکوم به پرداخت این مبلغ کرد. استدلال فیفا، عدم پرداخت مطالبات ویلموتس در موقع مقرر و دادن حق به این مربی برای فسخ قرارداد بود.

فدراسیون ایران هم برای بازنگری در این رای سنگین به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد. جلسات ارائه مستندات ایران به این دادگاه به دلیل شیوع کرونا در چند زمان تغییر کرد و در نهایت فیفا امروز و فردا (۲ و ۳ تیر) را برای رسیدگی به این پرونده در نظر گرفت.

مدیران سابق فدراسیون بارها تاکید کرده بودند نگرانی بابت این پرونده وجود ندارد چون حق با ایران است اما محکوم شدن فدراسیون در فیفا، تمام این دلخوشی ها را نقش بر آب کرد و حالا تمام نگاه‌ها به لوزان سوئیس است؛ به دادگاهی که در سال‌های گذشته پرونده‌های زیادی از ورزش و فوتبال ایران به آن ارجاع شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.