معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: ۱۷ مراسم جشن برای اعیاد پیش‌رو تا ۱۴ مردادماه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود و مخاطبان با استفاده از بسترهای رسانه‌ای می‌توانند همراه مراسم حرم باشند.

سلسله جشن‌های امامت و ولایت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: سلسله جشن‌های امامت و ولایت به مناسبت اعیاد قربان، غدیر، مباهله و ولادت امام هادی علیه السلام و امام کاظم علیه السلام در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم از شب عید سعید قربان هم‌زمان با ۲۹ تیرماه شروع شده و تا عید مباهله مصادف با ۱۴ مردادماه خواهد داشت.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت عنوان کرد: آیت‌الله اراکی، آیت‌الله توکل و حجج الاسلام و المسلمین مومنی، سعیدی آریا، همتی، فرحزاد، میرباقری، نظری منفرد، پناهیان، رفیعی و رنجبر هر شب بعد از نماز عشا، سخنرانی سلسله جشن‌های امامت و ولایت را برعهده دارند.

وی ادامه داد: حیدرزاده، بیوکافی، زمانی، برزگر، ایزدی، حسینی نژاد، تحویلدار، محسن طاهری، شالبافان، میرجعفری و بنی فاطمی در این مراسم به مداحی می‌پردازند و همچنین اجرای سرود و تواشیح از دیگر بخش‌های این جشن‌ها خواهد بود.

احمدی مطرح کرد: مراسم جشن از شنبه تا شب عید غدیر از شبکه قم، سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ دعای توسل از شبکه قرآن، هر روز صبح مناجات از شبکه سه سیما و جمعه شب هم‌زمان با شب میلاد امام کاظم علیه السلام ساعت ۲۱ مراسم از شبکه قرآن پخش می‌شود.

وی در پایان با اشاره به پخش برنامه‌های حرم از صفحات اختصاصی آستان مقدس در فضای مجازی، گفت: خطبه غدیریه از شبکه قم و دعای ندبه هفته آینده از شبکه دو منعکس می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.