به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک،شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در راستای گسترش فعالیت های علمی _ آموزشی با چهار دستگاه اجرایی تفاهم نامه امضا کرد.

انعقاد تفاهم نامه بین شهرک های صنعتی خراسان رضوی با چهار دستگاه اجرایی


به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این شرکت  از انعقاد تفاهم نامه این نهاد با چهار دستگاه اجرایی از جمله اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری استان، دانشگاه فردوسی و جهاد دانشگاهی مشهد خبر داد.
علی بهرامی زاده در این باره گفت: انعقاد تفاهم نامه با نهادهای علمی و آموزشی مزبور در پی تحقق هدف کلی توسعه همکاریهای مشترک در زمینه گسترش زیرساختها و بهره مندی از ظرفیتهای طرفین برای رسیدن به توسعه علمی و صنعتی، پیوند بیشتر بین علم و صنعت و ارتقای سطح کیفی آموزشها انجام گرفته است.
وی بیان کرد: تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری خراسان رضوی با هدف توسعه همکاریهای مشترک در زمینه گسترش زیرساختهای فناوری، ارایه خدمات فناوری، توانمندسازی شرکتهای فناور و دانش بنیان با محوریت شهرک فناوری بیوتکنولوژی و صنایع غذایی در پنج ماده و طی مدت اجرایی سه سال منعقد شده است.
وی اظهار داشت: در یکی از بندهای این تفاهم نامه، امکان بهره مندی واحدهای فناور پارک علم و فناوری و شرکتهای مستقر در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی از خدمات فنی – تخصصی، آزمایشگاهی، عمومی و رفاهی طرفین فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی مشهد با هدف توسعه همکاریهای مشترک در زمینه گسترش زیرساختهای فناوری از جمله تجاری سازی فناوری، ارایه خدمات فناوری و توانمندسازی شرکتهای فناور و دانش بنیان در سه ماده و طی مدت اجرایی سه سال منعقد شده است.
بهرامی زاده افزود: در یکی از بندهای این تفاهم نامه امکان بهره مندی واحدهای فناور مرکز رشد فناوریهای نوین سلامت مشهد و شرکتهای شهرکهای صنعتی از خدمات فنی، تخصصی، آزمایشگاهی، عمومی و رفاهی طرفین فراهم می شود.
وی بیان کرد: تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با هدف تعامل و همکاری مشترک در زمینه های برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و مهارتی و استفاده متقابل از توانمندی ها و ظرفیت طرفین به منظور ارتقا دانش فنی شاغلین مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در ۶ ماده به مدت اجرایی یک سال منعقد شده است.
وی انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرکهای صنعتی با دانشگاه فردوسی مشهد را نیز با هدف توسعه همکاریهای مشترک در زمینه گسترش زیرساختهای نوآوری و فناوری، ارایه خدمات فناوری و توانمندسازی شرکتهای فناور و دانش بنیان ذکر و بیان کرد: این تفاهم نامه در پنج ماده تنظیم شد و مدت اجرای آن ۲ سال است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.