ملی پوش تیم والیبال نوجوانان پس از کسب عنوان برترین مدافع رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: همیشه سعی می‌کنم بهترین خودم باشم و به چیزی جز هدفم فکر نمی‌کنم.

به هیچ تیمی باج ندادیم

به‌گزارش قدس آنلاین، تیم والیبال نوجوانان ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان عنوان سوم را کسب کرد و یوسف کاظمی نیز از ایران عنوان بهترین مدافع جهان را از آن خود کرد.

یوسف کاظمی درباره سطح رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان گفت: تورنمنت بسیار سختی بود و تیم ایران نیز بسیار پرتلاطم بود اما یکی از تیم‌های با کیفیت مسابقات بودیم و خدا رو شکر توانستیم رقابت‌ها را با برد و مدال برنز به پایان برسانیم.

مدافع تیم والیبال نوجوانان ادامه داد: ۲۰ روز در ایتالیا حضور داشتیم و توانستیم به برنامه‌های خود دست یابیم و انگیزه خاصی پیش‌از شروع مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به دست آوردیم. ایران میزبان مسابقات بود و بسیار مصمم بودیم. تیم فوق‌العاده عمل کرد و به هیچ تیمی باج ندادیم. لهستان تنها تیمی بود که کار را برایمان سخت کرد و این نیز به دلیل کیفیت بسیار بالای این تیم بود آن‌ها حتی یک ست به هیچ‌یک از حریفان خود نداده‌اند و ایران تنها تیمی بود که توانست یک ست از لهستان به دست آورد.

وی افزود: تیمِ خوب و کادر فنی بسیار قوی در اختیار داشتیم. از مسعود آرمات و سایر مربیان و اعضای حاضر در کادر فنی تشکر می‌کنم و خدا را شاکر هستم که افتخار همکاری و حضور کنار این عزیزان را داشتم، تیم بسیار فوق‌العاده‌ای داشتیم.

کاظمی در ادامه درباره عملکرد خودش و حضور در جمع بهترین مدافع مسابقات نیز گفت: همیشه در زندگی‌ام سعی می‌کنم بهترین خودم باشم و به چیزی جز هدفم فکر نمی‌کنم. در ادامه نیز تمام تلاش و تمرکزم برای رسیدن به اهدافم خواهد بود. از بازی محمد موسوی بسیار خوشم می‌آید و دوست دارم شباهتی به این بازیکن داشته باشم. امیدوارم در ادامه در تیم بزرگسالان راه یابم و یکی دیگر از اهدافم حضور در لیگ ایتالیا است.

مدافع تیم والیبال نوجوانان در پایان گفت: عدم حضورمان در تورنمنت‌های بین‌المللی کمی کار را برایمان سخت کرد اما بازیکنان تیم نوجوانان کیفیت بسیار بالایی دارند و در هیچ پستی کم نگذاشتند. این‌که لهستان توانست ما را شکست دهد به این دلیل بود که آن‌ها در طی پنج سال کنار یکدیگر تمرین کردند و بسیار با هم هماهنگ بودند درحالی‌که تیم ما فقط پنج ماه تمرین داشت و بسیار سخت می‌توانستیم از این تیم امتیاز دریافت کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.