۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 767451

یک نویسنده معروف فرانسوی پاییز امسال رمان جدیدی درباره کاراکتر محبوب «شازده کوچولو» منتشر می‌کند.

«شازده کوچولو» برمی‌گردد

به گزارش قدس آنلاین، میشل بوسی سومین نویسنده پرمخاطب در فرانسه پاییز امسال در یک رمان، وجه جدیدی از کاراکتر شازده کوچولو را رو می‌کند. این رمان که کد ۶۱۲. چه کسی شازده کوچولو را کشت نام دارد، ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

ناشر این کتاب می‌گوید: میشل بوسی از همان سالهای نوجوانی به دنبال کلید رازهایی بود که مرگ شازده کوچولو را به نویسنده این اثر ربط می‌دادند. کودکی، تلاش برای کشف هویت، غیبت و آزادی‌ای که تحت تاثیر مسئولیت‌ها قرار می‌گیرد همگی از مضامین طرح شده در این داستان فلسفی هستند.

رمان کوتاه شازده کوچولو که در سال ۱۹۴۳ به قلم آنتوان دو سنت اگزوپری نوشته شد، با ۳۱۸ ترجمه به زبان‌های مختلف، بیشترین اثر ترجمه شده در جهان است. سنت اگزوپری به عنوان یک خلبان فرانسوی که در ژوئیه سال ۱۹۴۴ در جریان ماموریتی بر فراز دریای مدیترانه به طرز اسرارآمیزی مفقود شد و جان خود را از دست داد، شانس آن را نداشت که شاهد موفقیت جهانی اثرش باشد.

میشل بوسی حق بهره برداری مادی و معنوی از رمان جدیدش را به بنیاد جوانان آنتوان دو سنت اگزوپری اهدا خواهد کرد که ماموریت تامین مالی پروژه‌های آموزشی و زیست محیطی را برعهده دارد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.