پس از رسیدگی به تخلفات یک مدیر ارشد شهرداری مشهد برای آقای «ک.ک» با دو عنوان اتهامی کیفرخواست صادر و پرونده در مسیر ارسال به دادگاه قرار گرفت.

 اتهام یک مدیر سابق شهرداری

چند ماه پیش و در دوره گذشته مدیریت شهرداری مشهد، کارشناسان سازمان بازرسی خراسان رضوی به وجود سوء جریان‌های مالی در یکی از قسمت‌های شهرداری مشهد پی می‌برند.

در ادامه با جمع‌آوری ادله محکمه پسند و به نوعی اثبات رویه خلاف برای تیم کارشناسی، تمامی مستندات برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه ۲ مشهد ارسال و تمامی موارد در یک شعبه بازپرسی به دقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. بازپرس پرونده، متهم پرونده را که یکی از مدیران ارشد شهرداری مشهد بود به دادسرا فراخواند و پس از تفهیم اتهام برای او قرار تأمین مناسب صادر کرد. اقدامات قضایی دقیق بازپرس پرونده سرانجام منجر به لو رفتن اقدامات مالی و گسترده خلاف قانون این مدیر شد. در نهایت پس از جمع‌بندی تمامی مدارک و مستندات صبح روز گذشته کیفرخواست متهم با عناوین اتهامی «منع مداخله در معاملات دولتی» و «اهمال منجر به تضییع اموال دولتی» صادر و مورد تأیید قرار گرفت. درحالی که شنیده می‌شود این فرد با عناوین اتهامی دیگری هم روبه‌رو است و روند رسیدگی به آن موضوعات ادامه دارد، همچنین پرونده مذکور در مسیر ارسال به دادگاه قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.