نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بسیج را نماد ایثارگری و جهاد دینی دانست و گفت: در هر کجا این مظهر ایثارگری وارد عرصه شد، کار را پیش بردیم.

مشکلات با عملکرد جهادی و ایثارگرانه حل می‌شود/ بسیج نماد جهاد دینی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حاشیه افتتاح مرکز بستری ۱۱۰ تخت‌خوابی امام خمینی (ره) مشهد که به همت سازمان بسیج مستضعفان در مشهد راه‌اندازی شده است، با بیان این‌که هر چیزی در این کشور در حوزه جهادی و فعالیت‌های فداکارانه انجام گرفته، همه‌اش نمونه بوده است، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که هست، با یک نظام روزمرگی در این مملکت نمی‌توانیم پیش برویم و همه باید در سایه جهاد، فداکاری و ایثارگری پیش برویم.

وی، بسیج را نماد ایثارگری و جهاد دینی دانست و ادامه داد: در هر کجا این مظهر ایثارگری وارد عرصه شد، کار را پیش بردیم و همه دستگاه‌های دیگر نیز در این امر مشغول فعالیت می‌شوند.

آیت الله علم الهدی به راه‌اندازی مرکز بستری امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تخت‌ها و بسیاری از این تجهیزات، در انبارهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده، این‌ها بیرون آمده، به کار گرفته شده و به تعبیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی، صدها میلیارد تومان تجهیزات مورد بهره‌برداری قرار گرفته است اما ریشه آن، حرکت بسیجی مجاهدانه‌ای بوده که بسیج جامعه پزشکی انجام داده است و سبب شده این دانشگاه، این امکانات را در اختیار بسیج بگذارند.

مشکلات با عملکرد جهادی حل می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که چنین حرکاتی ثابت می‌کند در کشور ما، هر کاری، جهادی و ایثارگرانه انجام شود، پیش می‌رود، جلو می‌افتیم و همه مشکلات را مجاهدانه و ایثارگرانه حل می‌کنیم، گفت: مسؤولان کشور ما نیز باید بدانند اگر کسی در این مملکت مسؤولیت قبول می‌کند، باید آماده کار جهادی باشد و مسؤولیت را قبول کند و الا با برنامه‌های روتین و روزمره مشکلات حل نمی شود.

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: این امکانات به فاصله ۱۰ روز فراهم و مجهز شده و الان خدای نکرده اگر یورش دیگر ویروس کرونا پیش بیاید، دستگاه بهداشتی ما با مشکل مواجه نمی‌شود، در کنار آن نیروی انسانی مناسب با این امکانات در کنار تجهیزات وجود دارد که عزیزان ما به‌عنوان مدافعان سلامت دارند با بسیج همکاری می‌کنند، چه برادران و چه خواهران نیروی پا به کار کنار این تخت‌ها و دستگاه‌ها هستند.

وی ضمن قدردانی از سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع)، این اقدام را سبب روحیه‌بخشی به بسیجیان توصیف کرد و افزود: این بیمارستان یک نمونه است که نشان می‌دهد کار جز با جهاد و ایثارگری ادامه پیدا نمی‌کند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.