رئیس جمهور گفت: استان بوشهر قطب کشاورزی و شیلات، نخیلات و صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی و قرار گرفتن در کنار دریا و ۶۰۰ کیلومتر مرز داشتن همه ظرفیت‌هایی است که با این ظرفیت‌ها سخن گفتن از بیکاری غیر قابل تحمل در این استان است.

رئیس جمهور: راه‌آهن مهم‌ترین خواسته مردم بوشهر است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شرایط کرونایی وجود ندارد عذرخواهی می‌کنم . ان شالله در فرصت‌های آینده که شرایط بهتر شد این شرایط حضور فراهم شود.

رئیس جمهوری افزود: بررسی‌ها در بوشهر و مشکلاتی که مردم دارند انجام شده و گزارشات واصله از مسائل مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. استان بوشهر قطب کشاورزی و شیلات، نخیلات و صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی و قرار گرفتن در کنار دریا و ۶۰۰ کیلومتر مرز داشتن همه ظرفیت‌هایی است که با این ظرفیت‌ها سخن گفتن از بیکاری در این استان غیر قابل تحمل است.

وی افزود: برای رفع مشکلات زیربنایی مانند مشکل آب، برق، جاده‌های مواصلاتی و به‌ویژه راه‌آهن که خواسته مهم مردم بوشهر است باید تلاش تا به امیدواری مردم بوشهر افزوده شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.