دبیرکل اتحادیه عرب امروز (سه شنبه) سفر خود به تونس و لیبی را با هدف مشارکت در نشست‌هایی که قرار است در هر دو کشور برگزار شود، آغاز کرد.

سفر دبیرکل اتحادیه عرب به تونس و لیبی

به گزارش قدس آنلاین، ایسنا به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم نوشت:

یک منبع مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب اعلام کرد، احمد ابوالغیط، دبیرکل این اتحادیه در افتتاحیه بیست و یکمین دوره جشنواره رادیو و تلویزیون عربی شرکت خواهد کرد که قرار است در تونس تحت عنوان «دوره ارتباطات و تجدید» برگزار شود.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، ابوالغیط همچنین در تعدادی از فعالیت‌های همراه با جشنواره، بارزترین آن جلسه اختتامیه کنفرانس رسانه‌های عربی نیز مشارکت خواهد کرد که در آن برجسته‌ترین مسائل و چالش‌های کنونی رسانه عربی، افتتاحیه نمایشگاه "اسپو" برای رادیو و تلویزیون و بازار برنامه که آخرین محصولات صوتی و تصویری در زمینه فناوری و ارتباطات مدرن را به نمایش می‌گذارد، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیرکل اتحادیه عرب همچنین هتل متعلق به اتحادیه رادیوهای کشورهای عربی را افتتاح خواهد کرد که بدون شک به حمایت از امکانات و توانمندی‌های اتحادیه در توسعه فعالیت رسانه‌های عربی کمک خواهد کرد.

قرار است احمد ابوالغیط در جریان سفرش به تونس با قیس سعید، رئیس جمهوری و نجلاء بودن، نخست وزیر این کشور دیدار و رایزنی کند.

همچنین قرار است ابوالغیط پس از تونس در روز (پنجشنبه) ۲۱ اکتبر به منظور مشارکت در نشستی در سطح وزراء به لیبی سفر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.