جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت یا معافیت خود را گم کرده‌اند یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اعلام درخواست ارسال مجدد کنند.

اقدام لازم پس از مفقودی کارت‌های پایان خدمت یا معافیت

به گزارش قدس آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار رحمان علیدوست افزود: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت آنها گم شده یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، کارت خود را دریافت نکرده اند، می توانند درخواست ارسال مجدد کارت خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این فرآیند صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان را به همراه داشته، گفت: در صورتی که اطلاعات کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت متقاضی در بانک اطلاعاتی سازمان وظیفه عمومی موجود باشد، کاربر دفاتر پلیس+۱۰ درخواست ارسال مجدد کارت را با نشانی محل سکونت جدید  برای متقاضی ثبت می کند.

علیدوست اضافه کرد: مشمولان و خانواده های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.