پس از چند روز پر تنش و خبرساز سرانجام عزیزی خادم به همراه مسئولان سازمان لیگ با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری ملاقات کردند تا روش‌های واگذاری امتیاز تبلیغات محیطی به باشگاه‌های لیگ برتری را بررسی کنند.

سرباشگاه‌ها بی‌کلاه ماند

مدیران فدراسیون فوتبال که به خوبی می‌دانستند ممکن است در این جلسه مباحث مالی خبرسازی مطرح شود، بهترین گزینه را انتخاب کردند و با جلوگیری از ورود خبرنگاران مانع از اطلاع رسانی شفاف این جلسه شدند تا همه چیز در سکوت کامل خبری طی شود.

اکبر محمدی مدیرعامل پیکان با رونمایی از پیشنهاد آجورلو عنوان کرد برخی اعضای جلسه از طرح مدیرعامل استقلال استقبال کردند چون رقم پیشنهادی 8 میلیاردی بابت بازی‌های این فصل چند برابر رقم دریافتی از سازمان لیگ بود.

اما در طرفی دیگر مدیرعامل فجرسپاسی از رد پیشنهاد آجورلو خبر داد تا مشخص شود میزان اختلاف سلیقه بین شرکت کنندگان در جلسه بسیار زیاد بوده است.اما سخنان بهرام رضائیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیانگر این واقعیت بود که فدراسیون نشینان زیر بار اعطای حق تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها نرفته‌اند.

وی در این خصوص به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که فوتبال ما می‌تواند درآمدزا باشد و بیشتر از این حق خودش را بدست بیاورد اما نیاز به وفاق و همدلی است. کارگروهی که تشکیل شده امروز مصوب شد. ان‌شاءالله همه دوستان در کنار هم باشند و بتوانند حق واقعی باشگاه‌ها،‌ هیئت‌ها و حتی فدراسیون فوتبال را بگیرند.

وی افزود: هر پولی از هر محلی مانند تبلیغات یا هر محتوایی که تولید شود، فدراسیون فوتبال نخستین مرجعی است که نفع آن را می‌برد و بعد باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال هستند. باشگاه‌های ما واقعاً مظلوم هستند و درآمدی ندارند. در این شرایط اقتصادی هزینه‌ها خیلی سرسام‌آور شده است. باشگاه‌ها و مدیرانشان واقعاً دغدغه دارند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی اعلام کرده قرار است دوباره سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی باشد، عنوان کرد: او درست می‌گوید. برخی قوانین و بخشنامه‌ها قبلاً در هیئت رئیسه و سازمان لیگ بوده که تصویب کردند متولی سازمان لیگ باشد. باشگاه‌ها امروز اظهارنظر کردند. برخی گفتند سازمان لیگ باشد و برخی گفتند خودمان باشیم ولی نظر قاطع بر این بود که سازمان لیگ متولی باشد. رئیس فدراسیون و بهاروند قول دادند در هر مسیری که درآمدزایی بیشتری برای فوتبال داشته باشد همراهی و همکاری ‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.