۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 776109

قلم قرمز سرمربی تیم ملی بر روی نام یکی از موفق‌ترین لژیونرهای ایران واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا را به همراه داشت.

واکنش AFC به خط خوردن "طارمی" از تیم ملی

به گزارش قدس آنلاین، انتشار اسامی تیم ملی فوتبال ایران از سوی «دراگان اسکوچیچ» شگفتی بزرگی را به همراه داشت و آن نیز عدم حضور «مهدی طارمی» یکی از موفق‌ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران در این لیست بود. برخی دلیل خط خوردن طارمی از لیست تیم ملی برای دیدار برابر سوریه و لبنان، اظهارات او علیه سرمربی تیم ملی می‌دانند.

عدم حضور مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی واکنش‌های زیادی را در سطح داخل و خارج از ایران به همراه داشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به تصمیم جدید سرمربی کرووات تیم ملی فوتبال ایران نوشت: طارمی بازی ایران مقابل لبنان و سوریه را از دست داد. در  ادامه این گزارش به نقش مهدی طارمی در موفقیت تیم ملی اشاره شده است.

تیم ملی فوتبال ایران A رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲  قطر با تیم‌های کره‌جنوبی، عراق، امارات و سوریه هم‌گروه است. ایران در چهار بازی گذشته خود سه برد و یک تساوی را کسب کرده و هم اکنون با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها حضور دارد.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت های دور مقدماتی جام جهانی پنج‌شنبه ۲۰ آبان به مصاف تیم ملی فوتبال لبنان خوواهد رفت. این دیدار در کشور لبنان برگزار می شود. تیم ایران هممچنین روز ۲۵ آبان در رادن به مصاف تیم سوریه می‌رود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.