سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم دچار استپ شده و برای رهایی از وضعیت نیاز به زمان و هماهنگی بیشتر دارد.

درخشان: یک نفر نمی‌تواند پرسپولیس را نجات دهد

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان،‌ اظهار داشت: پس از وقفه‌ در مسابقات لیگ، پرسپولیس دچار «استپ» شد. این شرایط برای همه تیم‌هاست ولی مشخصاً برای پرسپولیس محسوس‌تر است چرا که هنوز بازیکنان جدید این تیم با سایر نفرات به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. تغییر این وضعیت تنها نیاز به زمان دارد تا پرسپولیس بتواند روان بازی کند. شرایط تیم قطعاً‌ مسابقه به مسابقه و هفته به هفته بهتر می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر بحث وقفه در مسابقات، مشکلی که در پرسپولیس وجود دارد، این است که بازیکنان هنوز نمی‌توانند وظایف‌شان را خوب انجام دهند. پرسپولیس فقط نیاز به زمان دارد تا به شرایط خوبی برگردد، مخصوصاً بازیکنان جدید که باید به هماهنگی بیشتری با تیم برسند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره افت برخی از بازیکنان این تیم مثل مهدی ترابی، تصریح کرد: وقتی یک تیم بد است، یک نفر نمی‌تواند آن را نجات دهد. وحید امیری در ترکیب تیم ملی خوب کار می‌کند است ولی در پرسپولیس نمی‌تواند عملکردش در تیم ملی را تکرار کند. هر بازیکنی تحت تاثیر شرایط قرار می‌گیرد. وحید امیری، مهدی ترابی و بقیه بازیکنان باید تلاش بیشتری کنند تا در وهله اول تیم یکدست شود.

درخشان با اشاره به اینکه «وقتی تیم یکدست می‌شود، همه بازیکنان خوب دیده می‌شوند» گفت: همانطور که در ابتدا گفتم، این شرایط در ابتدای لیگ و با وقفه‌ای که افتاده، برای هر تیمی طبیعی است. این هفته استقلال و سپاهان هم خوب نتیجه نگرفتند و دچار افت شدند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.