به نظر می‌رسد استقلال این شانس را دارد که به واسطه برخی مستنداتی که در اختیار دارد حکم بدوی از سوی فیفا را نقض کند. مسئولان استقلال در این مدت تلاش کردند با سرمربی ایتالیایی وارد مذاکره شوند تا موضوع رفع و رجوع شود، اما طرف ایتالیایی به بهانه‌های مختلف هر بار از مذاکره طفره می‌رفت تا همانند مارک ویلموتس بلژیکی بتواند غرامتی سنگین از باشگاه استقلال دریافت کند! حدود دو هفته پیش جلسه آنلاین رسیدگی به اعتراض استقلال به حکم صادره برگزار شد که در اوج ناباوری مدیرعامل وقت استقلال که در زمان جدایی استراماچونی مسئولیت مدیریت این باشگاه را برعهده داشت، در جلسه حضور نیافت تا ابهامات فراوانی در این خصوص شکل گیرد، اما به نظر می‌آید با وجود غیبت امیرحسین فتحی، طرف ایرانی مستندات جدیدی را به دادگاه عالی ورزش ارائه کرده تا بتواند حکم صادره را به عبارتی بشکند.

در این جلسه فریبرز محمودزاده به عنوان مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ نیز در نقش شاهد حاضر شد و به سؤالات قاضی پرونده پاسخ داد، پس از این جلسه گفته می‌شود احتمال تغییر حکم وجود دارد؛ چرا که استقلال برگه‌ای دست‌نویس از استراماچونی دارد که خواستار کاهش مدت زمان قرارداد خود شده بود و عنوان کرده بود چنانچه پول مدنظرش تا مدت اعلام شده به حساب او واریز شود، آمادگی دارد دوباره در استقلال مسئولیت فنی را برعهده گیرد.

حالا این اسناد و برگ دست‌نویس استراماچونی به امضای او به همراه اظهارات شهود حاضر در جلسه به قاضی ارائه شده و قاضی پرونده قرار است پس از بررسی تمامی موارد در این خصوص تصمیم‌گیری کند. از طرفی به دلیل مفتوح بودن پرونده در دادگاه عالی ورزش امکان تشریح بیشتر در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه رسیدگی به اعتراض باشگاه استقلال وجود ندارد، چون ممکن است تیم وکلای استراماچونی طرف ایرانی را متهم به افشای موارد محرمانه کنند و قاضی پرونده با استناد به این اتفاقات استقلال را محکوم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.