رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: طرح شیفتی ۱۲-۲۴ بزودی با حضور کارشناسان مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد و به مناقشات به وجود آمده پایان خواهیم داد.

طرح شیفتی ۱۲-۲۴ بزودی مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، در پی اعتراضات تعداد زیادی از کارکنان سازمان زندان‌ها به تغییر ساعات شیفت کاری این سازمان غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در همایش یک روزه مدیران ستادی و استانی سراسر کشور در خصوص اعتراضات در خصوص تغییر ساعات شیفت کاری زندانیان گفت: طرح شیفتی ۱۲-۲۴ بزودی با حضور کارشناسان مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد و به مناقشات به وجود آمده پایان خواهیم داد.

وی افزود: هرچه خروجی کارشناسی باشد را تبعیت خواهیم کرد. نسبت به هرخواسته‌ای با عقلانیت و کارشناسی قابل دفاع تصمیم می‌گیریم؛ قرار نیست اسیر حواشی شویم.

کارکنان سازمان زندان‌ها پس از تغییر ساعات شیفت کاری خود از ۲۴-۴۸ ساعت به ۱۲-۲۴ ساعت، در هفته‌های گذشته با ایجاد کمپین‌های متعددی با نزدیک به ۲ هزار امضا خواستار بازگشت شیفت کارکنان این سازمان به روال سابق خود شده بودند.

عمده دلایل کارکنان سازمان زندان‌ها در اعتراض به تغییر ساعت شیفت کاری خود، طولانی بودن مسیر رفت‌وآمد به محل کار، مشقت این نوع شیفت‌بندی برای کارکنان زن سازمان است..

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.