۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
کد خبر: 778549

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدارش در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ مقابل بحرین به پیروزی رسید.

پیروزی ایران مقابل بحرین با درخشش کاظمی

به گزارش قدس آنلاین ، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ از ساعت ۱۷ امروز (جمعه - ۵ آذر ۱۴۰۰) میزبان تیم ملی بحرین بود و با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ حریف خود را شکست داد. 

محمد جمشیدی، مهدی کامرانی، اصغر کاردوست، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی؛ بازیکنان شروع‌کننده ایران به تصمیم مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بودند.

کوارتر نخست با امتیازات محمد جمشیدی و ریباندهای ارسلان کاظمی با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ به سود ایران تمام شد. بحرین برای دقایقی در این کوارتر از ایران پیش بود.

در کوارتر دوم از شدت حملات دو تیم و التهاب بازی کاسته شد و بازیکنان در امتیازگیری چندان موفق نبودند. نتیجه این کوارتر ۱۲ - ۱۲ مساوی بود تا دو تیم با نتیجه ۳۶ بر ۲۹ به سود ایران در نیمه نخست به رختکن بروند.

کوارتر سوم، فرصت مناسبی برای قدرت‌نمایی تیم ملی ایران مقابل بحرین بود. شاگردان حاتمی در این کوارتر، ۲۸ بر ۱۴ برنده شدند.

مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، میهمان ویژه سالن آزادی در کوارتر چهارم بود. نتیجه این کوارتر ۲۳ بر ۱۸ به سود بحرین ثبت شد و بازی با حساب ۸۲ بر ۶۶ به سود ایران به پایان رسید.

ارسلان کاظمی با ۱۰ امتیاز، ۲۶ ریباند و ۱۲ پاس، درخشش خارق‌العاده‌ای در تیم ایران داشت و مؤثرترین بازیکن زمین بود. محمد جمشیدی هم ۲۱ امتیاز دیگر برای ایران به دست آورد. جالب اینکه تعداد کل ریباندهای تیم ملی بحرین، ۲۶ عدد بود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.