امام‌جمعه تربت‌جام گفت: یک مدیر بسیجی باید به شعار جامۀ عمل بپوشاند، مدیرانی که چوب لای چرخ تولید ملی بگذارند، بسیجی نیستند.

 مدیری که چوب لای چرخ تولید ملی می‌گذارد، بسیجی نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام «میرزا حسین معتمدی فر» در اجتماع نمازگزاران جمعه تربت‌جام، بسیجیان سلحشور را خانه‌به‌دوش و مدافعانی بدون مرز دانست و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز سرداری بدون مرز بود که از تمامیت ارضی ایران و دنیای اسلام با همان تفکر ناب بسیجی جانانه دفاع کرد و در این راه به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: بسیجیان جزء اولین کسانی هستند که در امدادرسانی به سیل و زلزله‌، قرار گرفتن زیر تانک و خمپاره، مبارزه تن‌به‌تن با داعش، تکفیری‌ها، طالبان، آمریکا و اسرائیل در خارج از مرزها و نیز مقابله با کرونا در خط اول حضور میدانی قرار دارند.

معتمدی فر لباس بسیج را لباس تقوا، سلاح بسیج را سلاح غیرت، عزت و حماسه برشمرد ویادآورشد: بسیجی خلاف اوامر رهبری کاری انجام نمی‌دهد و با ولایتمداری در همۀ میدان‌ها حاضر است و خود را تسلیم محض اوامر فرماندهی معظم کل قوا می‌داند.

وی در با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال تصریح کرد: یک مدیر بسیجی باید به شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» جامۀ عمل بپوشاند، مدیرانی که چوب لای چرخ تولید ملی می‌گذارند، بسیجی نیستند.

معتمدی فر یادآور شد: بسیج، با همان‌ عهد و پیمانی که با بنیان‌گذار نظام حضرت امام خمینی (ره) و فرماندهی معظم کل قوا بسته است، سوگند خورده تاآخرین‌نفس، نفر، گلوله، قطره خون تا محو کامل دشمنان از پای ننشیند و حافظ اسلام، قرآن، انقلاب و دستاوردهای شهیدان باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.