همایش ملی رهاورد خدمت (۱۰۰ روز توفیق خدمت ۱۰۰ میلیون دز تزریق سلامت) صبح امروز با حضور وزیر بهداشت و مقامات لشکری وکشوری در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز بکار کرد.

همایش ملی رهاورد خدمت آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، در این همایش معاونان وزارتخانه های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی هم حضور دارند و از نمایندگان مجموعه هایی که در امر واکسیناسیون عمومی علیه کرونا نقش دارند، تجلیل می شود.
با توجه به تاکید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور درخصوص اعلام مهار بیماری کرونا و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون مردم کشور به عنوان اولویت دولت سیزدهم در آستانه یکصدمین روز کار دولت مردمی، در حال حاضر، مجموع واکسن های تزریق شده کرونا به بیش از ۱۰۰ میلیون دز رسیده است.

چنین استقبال شایسته ای از سوی مردم نشانه ای از عزم عمومی برای مقابله با بیماری کرونا دارد و سرعت واکسیناسیون در ایران موجب تحسین مجامع و کارشناسان بین المللی شده است در همین راستا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همایش «۱۰۰ روز توفیق خدمت، ۱۰۰ میلیون دز تزریق سلامت» را به منظور تجلیل از دست اندرکاران این رخداد مهم و نمایش فعالیت و عملکرد نظام سلامت دولت سیزدهم روز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می کند.
تا کنون ۵۷ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۵۳ نفر دُز اول، ۴۶ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۳۷ نفر دُز دوم و ۹۴۸ هزار و ۱۶۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۴ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۵۸ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۲۴ هزار و ۷۸۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین در شبانه روز گذشته، در ۱۰ استان کشور، مرگ و میر صفر یا یک نفر گزارش شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز قرار ندارد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.