۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
کد خبر: 779780

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت این تیم را مدعی اول قهرمانی می‌داند.

علت دلچسب نبودن دربی به نظر محمد پنجعلی

به گزارش قدس آنلاین، پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در دربی بسیار برتر از حریف عمل کرد محمد پنجعلی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: حساسیت این بازی باعث می شود کیفیتش را از دست بدهد و در مجموع پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم خیلی بهتر بود. 
او در مورد صحبت یکی از پیشکسوتان استقلال مبنی بر اینکه این تیم می خواست هجومی بازیکن ولی پرسپولیس با عقب بردن بازی اجازه قشنگ شدن کار را نداد نظرش را اینگونه بیان کرد: هرکس نظر خودش را می دهد و نظر من این است که در نیمه دوم پرسپولیس کاملا سوار بر بازی بود و خیلی کم اشتباه کرد و در نیمه اول هم توپ بیشتر مواقع سرگردان بود اما در کل آن انتظاری که از بازی داشتیم برآورده نشد.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد علت دلچسب نبودن بازی توضیح داد: قبل از بازی  در مصاحبه‌ای گفتم که حساس ترین دربی در دنیا در فوتبال ایران اتفاق می افتد و تا چندین ماه تبعاتش باقی می ماند. 
او درمورد قضاوت داور گفت: نظر کارشناسان مهم است و من پنالتی در بازی ندیدم اما داور اشتباهات زیادی داشت و بازی از دستش در رفته بود.
بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد واگذاری تبلیغات محیطی به این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد:جالب است که دقیقاً در حین بازی این اتفاق افتاد و ما هیچ کجای دنیا این را نمی بینیم. پرسپولیس اصلا  تبلیغات محیطی نیازی ندارد زیرا خودش می تواند همه کار بکند. 

پنجعلی در پایان در مورد اینکه  به نظرش  جدول همینگونه باقی می ماند یا خیر افزود: حاشیه امنیت وجود ندارد ولی من پرسپولیس را مدعی اول می بینم. در دربی با اینکه از لحاظ بار روانی همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته بود اما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردند و استقلال در نیمه دوم بسته بازی می‌کرد و کار سخت تر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.