۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 780724

تهیه‌کننده «جشن سربرون» از پایان بیش از ۹۰ درصد از تصویربرداری این سریال تاریخی خبر داد.

«جشن سربرون» رو به اتمام است

به گزارش قدس آنلاین، حسن نجاریان اعلام کرد: حدود ۹۷ درصد از کل کار تصویربرداری شده است و تا ۱۵ روز آینده «جشن سربرون» کلا به پایان می‌رسد. اکنون گروه تولید همچنان در شهرک غزالی مشغول ضبط بخش‌های پایانی قصه هستند.

وی گفت: در حال حاضر بازیگرانی چون داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، فرخ نعمتی، قاسم زارع و جواد قامتی مقابل دوربین «جشن سربرون» ایفای نقش دارند. همچنین بازی لاله اسکندری اخیرا در پروژه کاملا به پایان رسید.

تهیه‌کننده «جشن سربرون» درباره زمان پخش سریال توضیح داد: احتمال خیلی قوی به خاطر نوع کار، این مجموعه از شبکه یک سیما به روی آنتن برود اما هنوز قطعی نشده است.  زمان پخش پروژه هم احتمالا ۸۰ درصد بعد از ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ خواهد بود و فکر نمی‌کنیم تا پایان امسال در جدول پخش قرار بگیرد.

نجاریان در پایان در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات احتمالی ساخت پروژه «جشن سربرون»، خاطرنشان کرد: به لحاظ مالی یکسری مشکلات وجود دارد که سازمان صداوسیما قول همکاری و مساعدت داده است تا ان‌شاءالله حل شود؛ البته همه پروژه‌ها این روزها این مشکلات را دارند که امیدوارم با قول‌های مساعدی که داده‌اند همه مشکلات حل شوند.

 سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی محصول سیمافیلم است که روزهای پایانی تولیدش را می‌گذراند. حسین محجوب، محمود پاک نیت، داریوش کاردان، فرخ نعمتی، لاله اسکندری، قاسم زارع، سهیلا رضوی، میرطاهر مظلومی، بیوک میرزایی، مرحوم کریم اکبری مبارکه، مهدی فقیه، نادر فلاح و ... از بازیگران این مجموعه تاریخی هستند.  

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.