سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:استقلال در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام نداد اما در ضد حملات یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتند.

نویدکیا: به خاطر این باخت سرم را پایین نمی‌گیرم

به گزارش قدس آنلاین، محرم نویدکیا پس از شکست مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: فکر می کنم تیم من بازی فوق العاده ای انجام داد. نیمه اول عالی بازی کردیم و نیمه دوم هم همین روند را ادامه دادیم. استقلال در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام نداد اما در ضد حملات یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتند.

وی افزود: ما ۸-۹ موقعیت خیلی خوب داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. به استقلال بابت این برد تبریک می گویم. بازیکنان من نکات تاکتیکی را انجام دادند اما متاسفانه باختیم. باید ادامه بدهیم، روند تیم خیلی خوب بود. نمی توانم خیلی از بازیکنانم ایراد بگیرم. بعضی اوقات باخت ارزشمند است. باخت امروز ما ناراحت کننده است اما نه آنطور که سرم را پایین بگیرم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی فارس در مورد اینکه آیا از سپاهان امسال که نسبت به سال گذشته تقویت شده راضی است، گفت:‌ در مورد تقویت باید بگویم ۴-۵ بازیکن خوبم را از دست دادم و به جای آنها ۴ بازیکن گرفتیم یعنی اتفاق خاصی به وجود نیامد. ۳-۴ بازیکن هم که کمتر بازی می‌کردند جدا شدند اما سعی کردم بازیکنانی بگیرم که بتوانند جایگزین بازیکنان رفته، باشند.خدا را شکر کارشان را هم خیلی خوب انجام می‌دهند. نوع فوتبال ما امسال به نظرم خیلی خوب و جذاب است و هواداران از دیدن آن لذت می‌برند اما واقعیت را باید قبول کنیم. به خاطر تغییرات نفری که داشتیم نیاز به زمان داریم تا از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم. اما در کل تیم ما شرایط خوبی دارد و واقعاً از بازیکنان راضی هستم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه به نظر می‌رسد دقایق تلف شده‌ای که از سوی داور اعلام شد کم بود، اظهار داشت: چیزی نمی‌توانم بگویم دلم نمی‌خواهد در مورد این مسائل حرف بزنم امیدوارم داوران آنچه را می‌بینند بگیرند حرف دیگری نمی‌توانم بزنم.

نویدکیا در مورد اینکه دلیل فنی اینکه ۹ موقعیت یک تیم گل نمی‌شود چیست، عنوان کرد: بعضی اوقات شاید عجله می‌کنیم مقداری شاید به خاطر این است که می‌خواهیم سریع‌تر به گل برسیم. اما واقعیت این است که باید پله پله جلو برویم. بعضی اوقات باید به خاطر تیم از خودگذشتگی کنیم.اینها اتفاقاتی است که می‌افتد اما  تیمی که تا این حد موقعیت درست می‌کند از لحاظ کیفیت و کلاس فوتبال کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد آن هم مقابل تیمی مثل استقلال در آزادی، به نظر من تیم من کارش را خیلی خوب انجام داد درست است که موقعیت‌ها گل نشد.

سرمربی تیم اصفهانی ادامه داد: باید بیشتر روی ضربات آخر دقت و کار کنیم. در بازی قبلی مقابل صنعت نفت هم موقعیت های زیادی داشتیم که متأسفانه استفاده نکردیم ولی برای من خوشایند است وقتی تیمم می‌تواند موقعیت‌سازی کند یعنی راهش را پیدا کرده است. فقط ضربات آخر می‌ماند که آن هم قطعاً درست می‌شود. برایم باور کردنی نیست که تیمی بتواند اینقدر موقعیت درست کند اما نتیجه نگیرد. به مرور زمان تیم ما نتایج بهتری خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.