وزارت کشور مصر ادعای اخوان المسلمین مبنی بر بدرفتاری با رهبر موقت این گروه در زندان را تکذیب کرد.

مصر ادعای بدرفتاری با معاون رهبر اخوان المسلمین را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی نوشت: وزارت کشور مصر در بیانیه‌ای بد رفتاری با "محمود عزت"، رهبر موقت اخوان المسلمین در زندان را رد کرد.

در این بیانیه آمده است: ادعاهای محمود عزت مبنی بر بدرفتاری با او در سلولش صحت ندارد و این اظهارات در راستای منحرف کردن توجه به اتهاماتش مطرح شده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که اخوان المسلمین مصر جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات این کشور مسئول سلامتی محمود عزت در زندان هستند.

در این بیانیه به کلیپ پخش شده در شبکه‌های اجتماعی اشاره شده است که در آن محمود عزت به قاضی می‌گوید از تمام حقوق قانونی و حیاتی محروم شده و در سلول انفرادی زندانی شده است که نمی‌تواند در آن نفس بکشد و مانع از ارتباط او با وکیلش شده‌اند.

اخوان المسلمین در این بیانیه خواستار برخورداری محمود عزت از تمامی حقوق قانونی خود شد.

دادگاه ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی مصر یکشنبه گذشته حکم حبس ابد «محمود عزت» رهبر موقت اخوان المسلمین را تأیید کرد.

دادستانی کل مصر به متهم محمود عزت جرایم «مشارکت در جاسوسی برای حماس و حزب‌الله لبنان با هدف ارتکاب اقدامات تروریستی در داخل کشور» را نسبت داد.

به گزارش روزنامه الوطن، «محمود عزت» به «افشای اسرار دفاعی کشور به یک کشور خارجی، تأمین مالی تروریسم و ​​نظارت بر آموزش‌های تعدادی از دیگر متهمان در نوار غزه در راستای اهداف اخوان و همچنین ارتکاب اقدامات تضعیف کننده استقلال، وحدت و تمامیت ارضی کشور» متهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.