در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم سپاهان برابر آلومینیوم متوقف شد و نساجی و گل گهر برابر حریفان خود به تساوی رسیدند.

پیروزی صنعت نفت، توقف سپاهان و تساوی نساجی و گل گهر

به گزارش  قدس آنلاین از هفته پایانی رقابتهای نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ۵ بازی به صورت همزمان برگزار شد و نتایج جالبی در این دیدارها رقم خورد.

حساس‌ترین بازی امروز بین تیم‌های سوم و چهارم جدول گلی در بر نداشت تا سپاهان و آلومینیوم با تقسیم امتیازات به کار خود خاتمه دهند. با این نتیجه سپاهان ۲۹ امتیازی شد و موقتاً با عبور از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت؛ و آلومینیوم نیز ۲۴ امتیازی شد تا در جایگاه چهارم باقی بماند.

در دیدار مهم دیگری که امروز برگزار شد، تراکتور و نساجی در تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید تا سرخ پوشان قائم شهر و تبریز امتیازات این بازی را مساوی تقسیم کنند. تراکتور با امتیازی که از این بازی گرفت ۱۳ امتیازی شد و نساجی جمع امتیازات خود را به عدد ۲۰ رساند.

صنعت نفت در دیداری مهیج توانست میزبانش هوادار را نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد تا ۱۹ امتیازی شده و در پایان نیم فصل نخست حاشیه امنیت مناسبی در جدول پیدا کند. برای صنعت نفت شروین بزرگ و طالب ریکانی به ثمر رساندند.

در رفسنجان هم یک دیدار جذاب بین دو تیم مس رفسنجان و پیکان برگزار شد و دو تیمی که نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا در این فصل دارند در نهایت به مساوی بدون گل و تقسیم امتیازات رضایت دادند؛ تا مس رفسنجان ۲۳ امتیازی و پیکان ۲۲ امتیازی شود.

در دیدار مهم دیگری که در فولاد شهر برگزار شد گل گهر و ذوب آهن به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند تا در این بازی هم امتیازات تقسیم شود. با این نتیجه گل گهر ۲۱ و ذوب آهن ۱۸ امتیازی شدند.

خلاصه نتایج ۵ بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر؛

* آلومینیوم صفر - سپاهان صفر

* تراکتور ۱ - نساجی ۱

* هوادار ۱- صنعت نفت ۲

* مس رفسنجان صفر - پیکان صفر

* ذوب آهن صفر - گل گهر صفر

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.