معاون امور مجلس رییس‌جمهوری با اشاره به حضور باشکوه جامعه ورزش در مراسم تشییع ۲ شهید گمنام گفت: قهرمانان ورزشی ما پیوند ناگسستنی با شهدا دارند.

معاون رییس‌جمهوری: قهرمانان ورزشی ایران پیوند ناگسستنی با شهدا دارند

به گزارش قدس آنلاین، «سیدمحمد حسینی» در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: حضور مسوولان، مدیران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در مراسم تشییع شهدای گمنام روز باشکوهی را در وزارت ورزش و جوانان رقم زد. شهدا قهرمانانی بودند که برای ایران اسلامی تلاش کردند و امنیت و آرامش این روزهای ایران مدیون خون این قهرمانان است.

معاون امور مجلس رییس جمهوری این را هم گفت: قهرمانان ورزشی ایران پیوند ناگسستنی با شهدا دارند و این پیوند همیشگی خواهد بود. امیدوارم راه شهدا در ورزش ادامه داشته باشد.

حسینی با اشاره به قبور شهدای گمنام در مناطق مختلف و ادارات کشور گفت: شهدای گمنام همیشه در دل مردم جای دارند. امروزه دانشگاه‌ها، مراکز تفریحی، وزارتخانه‌ها و برخی از فدراسیون‌های ورزشی مزین به یاد شهدا و قبور آنان شدند. امیدوارم این کار استمرار داشته باشد چون حضور شهدای گمنام در مکان های مختلف موجب برکت برای مردم است.

الگوگیری از شهدا یکی از دیگر موضوعات مورد نظر معاون رییس جمهوری بود. وی در این زمینه عنوان کرد: امیدوارم کارکنان، مردم و قهرمانان ما با الگوگیری از شهدا به دنبال پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند.

به گزارش ایرنا،  پیکر مطهر ۲ شهید گمنام جوان ۱۷ و ۱۹ ساله روز سه‌شنبه با حضور مقامات ارشد و جامعه ورزش و روی دستان جامعه ورزش ایران از تالار هندبالِ شهید حاج قاسم سلیمانی تشییع و در میدان اصلی وزارت ورزش آرام گرفتند.

در مراسم تشییع این ۲ شهید گمنام سردار علی فضلی جانشین و معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی‌امیری  رییس کمیته المپیک، سید شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و پیشکسوتان عرصه ورزش‌، قهرمانان و رییسان فدراسیون‌های ورزشی حضور داشتند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.