مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: هم‌اینک ۲۲۰۰ طرح صنعتی با ۱۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۴۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است.

اجرای ۲۲۰۰ طرح در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین و به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ، علی بهرامی زاده در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین با اشاره به آغاز واگذاری کارگاه‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۲۳ طرح ۱۰ تا ۲۵ درصد، ۵۰۰ طرح بین ۲۶ تا ۵۰ درصد، ۶۱ طرح بین ۵۱ تا ۷۵ درصد و ۳۳۳ طرح بالای ۷۶ درصد پیشرفت اجرایی دارد و در حال نصب ماشین‌آلات است.

وی افزود: به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به طور متوسط ۵۴ و به ازای هر هکتار زمین کارگاهی ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.   

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: طبق اساس‌نامه مصوب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین دستورالعمل‌های ابلاغی واگذاری زمین به این شرکت موظف هستیم زمین صنعتی را در قالب جواز تاسیس سرمایه‌گذار و مشخصات مندرج در آن در قالب قرارداد واگذار کنیم. 

 بهرامی‌زاده با بیان شرایط مناسب واگذاری زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران اعم از میزان آورده کم و اقساط بلندمدت تسهیلات عنوان کرد: متقاضیان زمین صنعتی موظفند ظرف یک مدت‌زمان مشخص یک یا ۲ ساله(بر اساس مدت‌زمان اجرای طرح صنعتی‌شان) طرح خود را به اجرا برسانند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.