جولان کرونا در اردوی تیم ملی به کاپیتان رسید

به گزارش  قدس آنلاین، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عراق در حالی امروز برگزار شد که احمد نورالهی به دلیل ابتلاء به کرونا از حضور در این تمرین منع شد تا کمال کامیابی نیا به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شود.

سردار آزمون مهاجم زنیت سنت پترزبورگ نیز با اعلام باشگاه خود مبتلا به کرونا تشخیص داده شد که برای اطمینان از این موضوع مجدداً مورد ارزیابی قرار گرفت که پاسخ آن نیز مثبت شد.

تنها چند ساعت پس از این موضوع پاسخ تست کرونای احسان حاج صفی نیز مثبت شد تا جولان کرونا به کاپیتان نخست تیم ملی ایران نیز برسد.

طبق اعلام حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال سروش رفیعی نیز جایگزین احسان حاج صفی شد تا از فردا در تمرینات شرکت کند.

تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن ماه میزبان عراق در هفته هفتم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه A آسیا خواهد بود.

 آخرین وضعیت ورود بازیکنان به اردوی تیم ملی

همچنین زمان اضافه شدن لژیونرها به سایر ملی‌پوشان مشخص شد.

سردار کریم انصاریفرد، مهدی طارمی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند بازیکنانی هستند که به دلیل شرایط بد جوی در اروپا و لغو پروازها در استانبول تا این لحظه موفق به حضور در جمع ملی‌پوشان نشدند.

مهدی ترابی، میلاد سرلک، شهاب زاهدی، سیاوش یزدانی، مهدی قائدی، امید نورافکن، وحید امیری، صالح حردانی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیدمجید حسینی، سامان قدوس، سعید عزت‌الهی، کمال کامیابی‌نیا، علی قلی‌زاده، سروش رفیعی و کاوه رضایی ۱۹ بازیکنی هستند که در اردو حضور دارند.

ضمن اینکه علیرضا جهانبخش نیز امشب وارد اردو می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.