رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، سیاست ایران را گسترش روابط با همسایگان و مخالفت با هرگونه اشغالگری اعلام کرد.

سیاست ایران توسعه روابط با همسایگان و مخالفت با هرگونه اشغالگری است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری گفت: سیاست ایران مبنی بر مخالفت با هرگونه اشغالگری است و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی جمهوری آذربایجان بعد از سه دهه، موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران شد.

به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، «امیدوارم سفر شما به ایران فرصت مناسبی برای توسعه و تحکیم روابط میان دو کشور به‌خصوص در موضوعات دفاعی، فنی و نظامی باشد.»

قرار است وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در این سفر دو روزه با مقامات عالی رتبه نظامی و سیاسی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کند. توسعه و تعمیق همکاری‌های مشترک دفاعی نظامی و امنیتی از اهداف اصلی این سفر اعلام شده است.

دو کشور مشترکات و نزدیکی‌های فراوانی دارند و با توجه به سیاست ما برای توسعه روابط با همسایگان، تمام این موارد باعث می‌شود که تلاش کنیم تا مناسبات بسیار نزدیک‌تری را با شما داشته باشیم. این بخش دیگری از سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.