نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله حسین گرایلی، از استادان حوزه علمیه مشهد و امام جماعت مسجد گوهرشاد را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی درگذشت آیت‌الله گرایلی را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی امروز در پیام خود نوشت: رحلت جانگداز عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله گرایلی موجب تأثر خاطر گردید.

وی ادامه داد: فقدان استاد برجسته فقه و تفسیر، شخصیت هدایتگر و سازنده در حوزه تبلیغ، روحانی انقلابی و مقاوم در خط ولایتمداری در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در درازای عمر انقلاب اسلامی همان رخنه غیرقابل ترمیم در اسلام است که مقام عصمت فرمودند «ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شئ»

امام جمعه مشهد افزوده است: مصیبت وارده را به حوزه علمیه استان و بیت معظم آن مرحوم به ویژه فرزندان فاضل و برومند ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خدای متعال مسئلت می‌نمایم.

آیت‌الله گرایلی در سال ۱۳۲۲ در بهشهر متولد شد و در سال ۱۳۳۵ برای ادامه تحصیل به مشهد آمد. آن مرحوم سابقه تبلیغ در داخل و خارج کشور، امامت جماعت مسجد گوهرشاد و روحانی حج را در کارنامه خود دارد.

این عالم وارسته امروز دار فانی را وداع گفت که مراسم تشییع وی فردا - پنجشنبه- ساعت ۹ صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.