رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده که از امارات در برابر حملات نیروهای ارتش یمن حمایت می کند.

تل آویو از امارات در برابر حملات موشکی یمن حمایت می کند

به گزارش قدس آنلاین، «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی که در سفر به امارات متحده عربی به سر می‌برد، حمله موشکی ارتش یمن به ابوظبی را محکوم کرد.

این مقام صهیونیستی که برای اولین بار پس از عادی سازی روابط تل آویو و ابوظبی به امارات سفر می‌کند، همچنین از دیگر کشورهای عربی هم خواست تا روابط خود را با این تل آویو عادی سازی کنند.

«اسحاق هرتزوگ»، در جریان بازدید از امارات متحده عربی گفت: تل آویو از نیازهای امنیتی امارات متحده عربی حمایت می‌کند و به دنبال روابط منطقه‌ای قوی‌تر است.

بنا بر اعلام دفتر رئیس رژیم اسرائیل، هرتزوگ به محمد بن زائد، ولیعهد امارات گفت: «می‌خواهم تأکید کنم که ما کاملاً از الزامات امنیتی شما حمایت می‌کنیم و به هر شکل و زبانی هرگونه حمله به حاکمیت شما را محکوم می‌کنیم.»

این گفتگوها کمتر از دو هفته پس از آن صورت می‌گیرد که نیروهای ارتش یمن مسئولیت حملات هوایی به ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی را بر عهده گرفتند و این حملات را پاسخ به ادامه جنگ و بمباران روزانه شهرهای یمنی عنوان کردند.

منابع خبری  امروز گزارش دادند «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سفری رسمی وارد ابوظبی شد و مورد استقبال عبدالله بن زائد وزیر امور خارجه امارات قرار گرفت. قرار بود این سفر در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) انجام شود اما به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.