باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کرد اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی این تیم به صورت قرضی راهی باشگاه هال سیتی انگلیس شده است.

صیادمنش قرضی به هال‌سیتی پیوست/ قرارداد مهاجم ایران امضا شد

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه فنرباغچه ترکیه با انتشار یک بیانیه کوتاه خبر داد حضور اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی در تیم هال سیتی انگلیس قرضی و به مدت یک سال است!

پیش از این عنوان شده بود صیادمنش با قراردادی دائمی و با مبلغی در حدود ۴ تا ۵ میلیون پوند از فنرباغچه راهی هال سیتی شده است.

صیادمنش از چند روز پیش در انگلیس حضور دارد و تستهای پزشکی را هم با موفقیت در این تیم پشت سر گذاشته است. این مهاجم امروز در تمرین هال سیتی هم حاضر شد اما عدم اعلام رسمی قرارداد او با هال سیتی سئوال برانگیز شده بود.

باشگاه فنرباغچه در بیانیه خود نوشت: «اللهیار صیادمنش تا پایان فصل به صورت قرضی به هال سیتی یکی از تیم‌های چمپیونشیپ پیوست. برای ورزشکارمان که امروز قرارداد رسمی اش امضا و مراحل نقل و انتقالاتش انجام شده است آرزوی موفقیت داریم.»

با این حساب مهاجم ۲۰ ساله ایران از زمان حضورش در تیم فنرباغچه برای سومین بار انتقال قرضی را تجربه می‌کند. صیادمنش که در سال ۲۰۱۹ از استقلال به فنرباغچه پیوسته بود، بعد از چند ماه راهی تیم استانبول اسپور شد و نخستین تجربه بازیکن قرضی را در این تیم تجربه کرد. اللهیار بعد از آن به تیم زوریا لوهانسک اوکراین قرض داده شد و یک فصل و نیم در این تیم اوکراینی بازی کرد.

به این ترتیب و با اعلام فنرباغچه، قرارداد صیادمنش امروز با هال سیتی امضا شده و او یک فصل دیگر بازیکن قرضی خواهد بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.