تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار برابر پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران که پر از کارت‌های زرد و قرمز بود به پیروزی رسید و به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت.

فولاد قهرمان شد/ پرسپولیس بازنده بزرگ «سوپر کارت» فوتبال ایران!

به گزارش قدس آنلاین، دیدار سوپرجام فوتبال ایران امروز دوشنبه بین دو تیم پرسپولیس (قهرمان فصل گذشته لیگ برتر) و فولاد خوزستان (قهرمان جام حذفی) برگزار شد و در نهایت تیم فولاد با نتیجه یک بر صفر ‏‬به پیروزی رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان آغاز شد، «موسی کولیبالی» (۱۸) برای فولاد گلزنی کرد. به این ترتیب جواد نکونام سرمربی فولاد دومین جام خود را در دوران مربیگری به دست آورد و پرسپولیس از رسیدن به پنجمین قهرمانی در سوپرجام بازماند.

ترکیب پرسپولیس و فولاد؛ ترابی از لیست خارج شد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تیمش را در این بازی با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی (علیرضا ابراهیمی)، سید جلال حسینی (۷۰ - وحدت حنانوف)، مهدی شیری، سعید آقایی‌، کمال کامیابی نیا، رضا اسدی (۷۰ -امید عالیشاه)، وحید امیری، علی شجاعی (۷۰ -منوچهر صفروف)، حامد پاکدل (۷۰ - علی نعمتی) و مهدی عبدی روانه میدان کرد. مهدی ترابی سرشناس‌ترین غایب پرسپولیس بود که ساعاتی قبل از شروع مسابقه به دلیل ابتلا به کرونا از لیست خارج شد.

در سوی دیگر میدان، تیم فولاد با هدایت جواد نکونام با احسان مرادیان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، محمدرضا عباسی (۶۲ - محمدرضا خلعتبری)، محمد آبشک، مجتبی نجاریان، لوسیانو پری‌را، وحید حیدریه، حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی وارد زمین شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.