سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شروع نیم فصل دوم به دنبال کسب سه امتیاز بودیم و به آن رسیدیم گفت: روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت چرا که نیم فصل دوم بازیها فشرده است.

به چیزی که دنبالش بودیم رسیدیم/ رضاییان به تیم انرژی مثبت می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: نتیجه بازی همانی بود که دنبالش بودیم. هدف اصلی گرفتن سه امتیاز بود که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم که قبل از دقیقه هشت توانستیم دو گل خوب بزنیم. در ادامه روی صحنه‌ای که نباید آنگونه گل بخوریم، فاصله کم شد و گل دریافت کردیم.

وی درباره عملکرد نساجی نیز صجبت کرد و یادآور شد: نساجی تیمی است که اگر فضا داشته باشد بازی‌سازی می‌کند و خیلی خوب به زمین حریف می‌آید. تا جایی که توانستیم فضا را از حریف گرفتیم تا زیاد نتوانند بازی‌سازی کنند. فکر می‌کنم استراتژی خوبی هم داشتیم و فشار روی حریف را از جلو وارد کردیم.

گل محمدی تاکید کرد: بازی سنگینی داشتیم اما بازیکنان تیمم تلاش کردند و زحمت کشیدند تا گل بزنیم. توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تک تک بازیکنانی که زحمت کشیدند به خوبی عمل کردند. بازیکنان با غیریتی داریم که باعث افتخار همه ما هستند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. برد امروز را هم به هواداران هدیه می‌کنیم.

او درباره بازی‌های پرسپولیس در دور برگشت این تیم اظهار داشت: نیم فصل دوم راحت نیست. بازی‌ها خیلی فشرده و سخت پیگیری می‌شود. باید خودمان را خیلی خوب ریکاوری کنیم و از لحاظ ذهنی خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.

گل محمدی درباره عملکرد داور بازی افزود: یکی از داوران خوب لیگ برتر آقای مهدوی است. در مجموع تیم داوری خوبی داشتیم. صحنه‌های زیادی به خاطر بازی درگیرانه ای رقم خورد که قضاوت را سخت کرد ولی در مجموع فکر می‌کنم قضاوت خوبی داشتند.

او درباره جذب رامین رضائیان تصریح کرد: رامین بازیکنی است که می‌تواند انرژی خوبی به ما بدهد. امیدوارم فرم خوب خود را به نمایش بگذارد. فکر می‌کنم ۴۰ روز از مسابقات دور بوده است. باید خودش را خیلی زود آماده مسابقات لیگ برتر کند. هنوز تمرین نداشتیم تا شرایط او را ببینیم اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازیکن حرفه ای است حتما توانسته خودش را در فرم مطلوب نگه دارد.

گل محمدی درباره عملکرد منوهر صفروف و وحدت هنانوف گفت: هر دو نفر جوان و آینده داری هستند. امروز از هر دو نفر استفاده کردیم و آنها با وجود اینکه بازی سنگین و حساسی بود عملکرد خوبی داشتند. آنها هرچه با تجربه تر شوند می‌توانند بیشتر مثمر ثمر باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.