وضعیت مدیریتی فدراسیون فوتبال به قدری آشفته و دگرگون شده که ممکن است روز پنجشنبه هفته جاری اتفاق‌های غیرمنتظره بزرگی در حوزه مدیریت این مجموعه ورزشی رخ دهد.

پس از آنکه پنج نفر از جمع ۹ نفره هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درخواست تشکیل جلسه فوری با محوریت عزل رئیس فدراسیون و انتخاب سرپرست موقت را امضا کردند معادلات حاکم بر فدراسیون به کلی تغییر کرد. عزیزی‌خادم و همراهانش که هرگز تصور نمی‌کردند با چنین اوضاع و احوالی روبه‌رو شوند، تلاش کردند با مخالفان سازش کنند اما تلاش برای دستیابی به این مهم نافرجام ماند تا آن‌ها به اشکال دیگری فرایند عزل موقت را با اختلال مواجه کنند که مهم‌ترین آن محرومیت مهرداد سراجی از سوی کمیته اخلاق بود اما شکایت سراجی از مسئولان کمیته اخلاق به کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی حامیان عزیزی خادم را دچار مشکل کرد تا حدی که حالا پیش‌بینی می‌شود چنانچه کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکایتش رسیدگی کند می‌تواند در جلسه روز پنجشنبه حضور داشته باشد و آن وقت کار برای عزیزی‌خادم به شدت سخت خواهد شد.

اما اتفاق جنجالی دیگری که در این بین رقم خورد، درخواست احسان اصولی از دبیرکل فدراسیون فوتبال بود. وی از کامرانی‌فرد خواست با کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکره کند تا نماینده آن‌ها برای حضور در این نشست حضور پیدا کند.

همزمان با این درخواست این شائبه به وجود آمد که چرا مخالفان رئیس فدراسیون اصرار دارند نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نشست حضور داشته باشد؟ در این ارتباط گفته می‌شود مخالفان قصد دارند از هرگونه تبانی آقای رئیس در فرایند رأی‌گیری برای عزل موقت عزیزی‌خادم جلوگیری کنند به همین دلیل قصد دارند با دعوت از نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا مانع از تبانی و زد و بند شوند.

یکی دیگر از دلایل اصرار به حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال جلوگیری از انتخاب غیرقانونی نواب رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال در این جلسه به عنوان سرپرست است، چون ممکن است عزیزی‌خادم بخواهد با کمک گرفتن از آن‌ها روند انتخاب سرپرست را به کنترل خود دربیاورد اما از آنجا که برابر اساس‌نامه آن‌ها مدت حضور قانونی‌شان در فدراسیون به پایان رسیده مخالفان عزیزی‌خادم درصدد هستند با این فرمول از انتخاب بهاروند و مهرعلی جلوگیری کنند تا فرد دیگری به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

با شکل‌گیری این فعل‌وانفعالات بازار گمانه‌زنی و شایعه‌ها هم حسابی داغ است به شکلی که نزدیکان تیم مدیریتی کنونی فدراسیون با انتشار شایعه‌های هدفمند از انصراف دو نفر از امضاکنندگان این نامه بابت عزل عزیزی‌خادم خبر دادند و مدعی شدند رئیس فدراسیون روی کار خواهد ماند، اما طرف مقابل نیز با تکذیب جدی این خبر ادعا کردند این بازی رسانه‌ای برای برهم زدن تمرکز مخالفان عزیزی‌خادم است در حالی که هیچ یک از امضاکنندگان این نامه انصراف ندادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.