۱۳ عضو فدراسیون فوتبال با رفتن عزیزی خادم از این فدراسیون اخراج شدند.

۱۳ عضو فدراسیون فوتبال اخراج شدند/ وقتی با شعار چابک سازی ۷۴ نیرو به یک فدراسیون اضافه شد!

به گزارش قدس آنلاین، چند روز پیش بود که شهاب عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار و به جای وی میرشاد ماجدی با عنوان سرپرست این فدراسیون از روز گذشته مشغول به کار شد.

با جدایی عزیزی خادم ۱۳ عضو این فدراسیون از کار خود برکنار شدند و از این پس در این فدراسیون سمتی ندارند.

ابراهیم جهانیان مسئول دفتر رئیس فدراسیون، داوود امیدزاده مشاور اجرایی رئیس فدراسیون، محمود عبایی مشاور راهبردی رئیس فدراسیون، یاسر میر مسئول دفتر عزیزی خادم در آکادمی، علی عالی دستیار رئیس فدراسیون، حسین قهار کارمند روابط عمومی،حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، عرفان منفرد کارشناس حوزه ریاست، محمودرضا رضایی مدیر رسانه‌ای تیم ملی،  احسان عزیزی خادم کارشناس حوزه IT، سعید زارعیان عکاس فدراسیون، کیایی و سراج از کارمندان فدراسیون اخراج شده و دیگر سمتی نخواهند داشت. قرار است مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال به زودی انتخاب و معرفی شوند.

گفتنی است؛ عزیزی خادم که با شعار چابک‌سازی به فدراسیون فوتبال آمده بود در زمان حضور یک ساله خود ۷۴ نیرو را به فدراسیون فوتبال وارد کرد که البته طی روزهای آینده تصمیمی جدی در مورد بقیه این نفرات اتخاذ خواهد شد.

همچنین، شهاب الدین عزیزی خادم متولد اول بهمن ۱۳۵۶ در پلدختر لرستان است و علاوه بر اینکه رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر است سابقه عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را از اسفند ۹۰ تا اردیبهشت ۹۵ را در کارنامه دارد. در سال ۱۳۹۵ هم او یکی از شانس‌های اصلی رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به جای مهدی تاج بود که به خاطر بندهای اساسنامه قبلی فدراسیون فوتبال در قسمت سوابق مدیریتی در لحظه آخر صلاحیت او برای شرکت در انتخابات احراز نشد. 

عزیزی خادم یکی از چهار کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون فوتبال در سال ۱۳۹۹ بود که در انتخابات روز ۱۰ اسفند ۳ نامزد دیگر یعنی علی کریمی، مصطفی آجرلو و کیومرث هاشمی را پشت سر گذاشت و به ریاست فدراسیون فوتبال با ۴۹ رای انتخاب شد.

این ریاست تنها تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ادامه داشت و با رای هیات رییسه فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.