یک رسانه کُره‌ای به مثبت شدن تست کرونای مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش و تاثیر غیبت آنها در تیم ملی ایران پرداخت.

بازتاب مثبت شدن تست کرونای ملی پوشان ایران در رسانه کُره‌ای

به گزارش  قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی روز پنجشنبه این هفته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شهر سئول به مصاف هم خواهند رفت. هرچند صعود هر دو تیم به جام جهانی از قبل قطعی شده است اما این دیدار به واسطه تقابل سنتی و همیشگی ایران و کره جنوبی و رکورد شکست ناپذیری ایران برابر این حریف شرق آسیایی در سال‌های اخیر، حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

ایران در حال حاضر با ۲۲ امتیاز صدرنشین گروه A است و کره جنوبی با ۲۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. «پائولو بنتو» سرمربی کره جنوبی چند روز پیش در مصاحبه خود تاکید کرد که کره به دنبال گرفتن جای ایران و اتمام مسابقات به عنوان صدرنشین گروه است.

همین مسئله باعث شده تا اطلاعات و خبرهای مربوط به هر دو تیم توسط رسانه‌های دو کشور رصد شود و مورد بررسی قرار بگیرد؛ از جمله خبر اخیر از ایران مبنی بر مثبت شدن تست کرونای مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش دو بازیکن کلیدی تیم ملی.

سایت news.naver کره جنوبی این خبر را منعکس کرد و نوشت: «ایران مستقیماً تحت تاثیر کووید - ۱۹ قرار گرفت. لژیونرهای کلیدی ایران به اردوی این تیم در کره جنوبی اضافه نخواهند شد».

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.