نظامیان صهیونیست امروز (دوشنبه) با یورش به به مناطق جداگانه کرانه باختری ۱۳ فلسطینی را دستگیر کردند.

صهیونیست ها ۱۳ فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کردند

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های «عزه و عایده در شمال بیت‌لحم، شهرک‌های قباطیه و فقوعه در جنین، بیت عوا در الخلیل، ابوشخیدم در رام‌الله و دانشگاه بیرزیت در البیره» یورش بردند و ۱۳ فلسطینی از جمله چهار دانشجو را دستگیر کردند.

صهیونیست ها روز گذشته نیز  ۱۱ فلسطینی را در کرانه باختری و دو فلسطینی را در حومه نوار غزه بازداشت کردند.

رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی ضمن بازداشت ۸۵۰ کودک فلسطینی، مجازات بازداشت خانگی را برای ۱۵ کودک در این شهر اعمال کرده است.  

به گزارش القدس العربی، صهیونیستها برای تعداد زیادی از کودکان بازداشت شده، مجازات بازداشت خانگی مدت دار یا بدون مدت صادر کرده اند.

«امجد ابوعصب»، رییس این کمیته با اعلام این خبر، گفت: در بازداشت خانگی، کودک حق بیرون رفتن از خانه را ندارد؛ همچنین اجازه رفتن به بالکن یا نگاه کردن از پنجره منزل به بیرون را ندارد و فقط باید اوقات خود را در داخل اتاق های منزل بگذارند و درصورت تخلف، کودک و خانواده وی مجازات می شوند.

وی ادامه داد: در این نوع مجازات خانواده باید به عنوان زندانبان کودک عمل کند که این موضوع آثار روانی بدی برای کودک و خانواده برجا می گذارد وکودک را در موقعیت تمرد دائمی از خواست های والدین قرار می دهد.

در هفته های اخیر و به دنبال حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، عملیات مقاومتی و درگیری های مبارزان فلسطینی با اشغالگران روند به رشدی به خود گرفته که این وضعیت طبق اعتراف منابع صهیونیست بیش از پیش به وحشت و نگرانی محافل اشغالگر دامن زده است.
در نتیجه مقاومت و درگیری فلسطینی ها با اشغالگران طی این مدت، ده ها نفر شهید یا زخمی و صدها تن نیز بازداشت شدند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.