سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بازی قبلی را متاسفانه با نتیجه خوبی تمام نکردیم و فردا مقابل لبنان برای جبران بازی قبلی، کره جنوبی به زمین می‌رویم.

اسکوچیچ: در بازی با لبنان شکست از کره جنوبی را جبران می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، دراگان اسکوچیچ روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی فوتبال لبنان در مشهد افزود: نسبت به بازی فردا خوش بین هستیم تا این برد حسن ختامی برای پایان حضور ما در مقدماتی جام جهانی باشد.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت و کرونا در اختیار نداریم و این موضوع مشکل پیش روی ما است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم زیرا نسبت به دیدار فردا خیلی خوشبین هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درپاسخ به اینکه ممکن است در جام جهانی تیم ملی را همراهی نکند، گفت: چنین صحبت‌هایی روی من تاثیری ندارد، در مدت دوسالی که نباخته بودیم برخی منتظر چنین روزی بودند تا ما ببازیم تا بتوانند از  تیم ملی انتقاد بگیرند، با این حال فدراسیون موضع رسمی خود را اعلام کرده است.

اسکوچیچ خاطر نشان کرد: دنبال بهانه جویی به خاطر نتیجه مقابل کره جنوبی نیستم اما پنج بازیکن ما کرونا داشتند و ۲ نفر نیز مصدوم بودند، نداشتن ۷بازیکن برای تیم ایران کار را سخت کرده بود. البته  سفری طولانی نیز داشتیم و بدون آماده سازی و داشتن تیم کامل در تمرینات حضور پیدا کرده بودیم.

اسکوچیچ گفت: همه بازی ها برای ما اهمیت یکسانی دارند، اگر فکر می کنیم بازی فردا چندان اهمیت ندارد باید بگویم برد فردای ما و تساوی کره جنوبی و امارات می  تواند معادلات صدرنشینی را در این گروه تغییر دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بازی هایی که قبل از کره جنوبی داشتیم نیز حکم فینال داشتند اما باید درک کنیم مکن است یک روز خاص تیمی بازی خوبی نداشته باشد.

اسکوچیچ افزود: نمی دانم‌ چرا بازی مقابل کره جنوبی را به عنوان  بازی بزرگ لقب داده اند، بازی مقابل بحرین و عراق نیز  بازی های بزرگی بودند.

وی گفت: پس از صعود به جام جهانی، توقعات از ما بالا رفته است تاحدی که بازی تشریفاتی ما مقابل کره بازی بزرگی تلقی می شود و از طرفی خوشحال هستم که سطح توقعات از تیم ملی اینقدر بالا رفته است.

اسکوچیچ با بیان اینکه برخی بازیکنان را در بازی فردا در اختیار نداریم گفت: تیمی که فردا به زمین میرود در آرمانی ترین وضعیت قرار دارد البته انتخاب این بازیکنان به شرط تحقق برد بازی فردا انجام شده است.

اسکوچیچ ادامه داد: بازیکنان باکیفیتی را در اختیار داریم اما متاسفانه از جایگاه باثباتی در تیم های باشگاهی خود برخوردار نیستند و از این بابت با مشکل مواجه هستیم.

وی گفت: طارمی را به علت تست مثبت کرونا در بازی فردا نخواهیم داشت و تیم پزشکی نیز گفته اند وی از شرائط جسمی مناسبی برخوردار نیست و نمی تواند کنار تیم باشد.

سرمربی تیم ملی گفت: در دفاع های کناری نقاط ضعفی می بینیم که دلیل آن این است در لیگ برتر فوتبال نتوانسته ایم در این پستها بازیکن سازی کنیم و اکنون فقدان افرادی مانند مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تیم احساس می شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: بازی مقابل لبنان آخرین بازی مقدماتی جام جهانی و مهم است و از آنجایی که در بازی قبلی نتوانستیم نتیجه خوب بگیریم امیدوارم فردا با بازی منسجم و خوب بازیهای مقدماتی را تمام کنیم.

سیدمجید حسینی افزود: برای بازی فردا آنالیز لازم را انجام می دهیم و نقاط و ضعف و قوت رقیب را خواهیم شناخت.

وی گفت: قبلا در شرایطی بودیم که شاید کسی امید نداشت این تیم از مرحله مقدماتی عبور کند اما اتفاقات خوبی افتاد و نتیجه مطلوب گرفتیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه و تیم ملی لبنان و داوران و ناظران ای اف سی روز شنبه وارد مشهد شدند، تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، فردا سه‌شنبه نهم فروردین ماه ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان می روند.

در جدول گروه A رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال، صعود تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده و تیم ملی امارات در رده سوم و یکی از مدعیان حضور در دیدار پلی‌آف است.

انتهای پیام

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.