دومین جلسه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای عضو این ستاد در دفتر مرکزی شورا برگزار شد.

رژیم صهیونیستی روی گسل مقاومت قرار گرفته و در حال فرسایش است

به گزارش قدس آنلاین، دومین جلسه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مراسم روز جهانی قدس ۱۴۰۱ با حضور مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای  عضو این ستاد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 دکتر شریف در ابتدای این جلسه با اشاره به تاثیر عوامل موثر بر روز جهانی قدس امسال و روند مبارزات مردم فلسطین در چند ماه اخیر گفت: از گذشته تاکنون مبارزات ملت فلسطین همواره در ماه مبارک رمضان حساسیت‌های خاصی داشته است، اما امسال به دلیل تقارن یکی از مناسبت‌های مذهبی رژیم صهیونیستی با ماه مبارک رمضان و حضور یهودیان و مسلمانان در مسجدالاقصی، این حساسیت در آستانه روز قدس دوچندان شده است و این رژیم روی گسل مقاومت قرار گرفته و در حال فرسایش است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا پدیده جدیدی در مبارزات مردم فلسطین شکل گرفته است، یادآور شد: موضوعی که رژیم صهیونیستی را به شدت به وحشت انداخته است، تضعیف امنیت و تشدید رویارویی و فعالیت گروه‌های مردمی و جوانان تحصیلکردۀ فلسطینی منطقۀ کرانۀ باختری با رژیم غاصب اسرائیل است که امنیت این کشور را به چالش کشیده و دچار آسیب کرده است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزود: تامین امنیت مهمترین مسأله اصلی رژیم بی‌هویت صهیونیستی برای حفظ جمعیت یهودی در سرزمین های اشغالی است و از دست رفتن امنیت و جمعیت، در واقع به معنای از دست رفتن هویت خود و فروپاشی این رژیم بوده و روند فروپاشی آنها تسریع شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: جریان مذاکرات و سازش ، نتیجه ای تاکنون نداشته و امروز مردم کرانه باختری نیز در مبارزات خود ، به مردم نوار غزه پیوسته اند. مردم فلسطین از روند سازش به شدت به خشم آمده و وارد مرحله جدیدی از مبارزه شده اند.

وی یادآور شد: در آستانۀ روز جهانی قدس لازم است، در فضای مجازی و رسانه‌ای در راستای معرفی مبارزان و شهدای  فلسطینی، فعالیت بیشتری صورت گیرد و این قهرمانان واقعی و میدانی به نحوی به مردم جهان معرفی شوند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با تاکید بر این که نگاه جمهوری اسلامی به مسأله فلسطین ، موضوعی معرفتی ، ایمانی و تکلیف دینی است ، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در طول این سال‌ها به طور مستمر و ثابت قدم، پشتیبان مردم فلسطین بوده و برگزاری مراسم روز جهانی قدس، تاثیر بسیار زیادی بر روند مقاومت و مبارزات مردم فلسطین داشته است.

برگزاری باشکوه مراسم روزجهانی قدس، موجب تثبیت امنیت در کشور می شود

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، گفت: برگزاری مراسم روز جهانی قدس یعنی زنده بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی که هزینه‌های زیادی را به نظام سلطه تحمیل کرده است. هر چه روز قدس باشکوه‌تر برگزار شود موجب تثبیت امنیت در کشور می‌شود. امروز جبهه مصممی از مقاومت در منطقه شکل گرفته که محور آن فلسطین است و پس از پیروزی اسلامی نیز تقویت شد

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد مرکزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مطالبی را پیرامون برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس و شعار محوری عنوان داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.