گروه‌های فلسطینی جنایت تازه اشغالگران اسرائیلی در به شهادت رساندن زنی فلسطینی در شهرک حوسان واقع در غرب بیت لحم را به شدت محکوم کردند.

واکنش گروه‌های فلسطینی به شهادت زن فلسطینی در بیت لحم

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهادت غاده ابراهیم سباتین بانوی فلسطینی در غرب بیت لحم، تروریسم حقیقی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را به نمایش گذاشت.

حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که این جنایت بار دیگر ثابت کرد که دشمن صهیونیستی قوانین بین‌الملل و تمامی ارزش‌های انسانی را به تمسخر گرفته است.

قاسم افزود، این جنایت به سبب عجز و ناتوانی جامعه جهانی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی و بی‌احترامی این رژیم به قوانین بین‌الملل و در پیش گرفتن سیاست‌های دوگانه در قبال ملت فلسطین صورت گرفته است.

فتح
جنبش فتح نیز جنات رژیم صهیونیستی در به شهادت این بانوی فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

این جنبش تاکید کرد که این جنایت در راستای ادامه تجاوزات و جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت مقاوم فلسطین انجام می‌گیرد.

جهاد اسلامی
جنبش جهاد اسلامی بیان کرد که ممانعت از امدادرسانی به این بانوی فلسطینی قبل از شهادتش، چهره حقیقی صهیونیست‌های تروریست و جنایتکار و وحشی‌گری آنان را برای همگان آشکار کرد.

این جنبش تصریح کرد، دشمن صهیونیستی با جنایت امروز، ثابت کرد که همچنان جنایات خود علیه ملت فلسطین را شدت می‌بخشد و هیچ ارزش و اهمیتی برای قوانین بین‌الملل و ارزش‌های انسانی و اخلاقی قائل نیست.

جهاد اسلامی بر ضرورت وحدت و یکپارچگی فلسطینیان برای مقابله با اشغالگران اسرائیلی با تمامی ابزارهای ممکن تاکید کرد.

جنبش احرار
جنبش احرار فلسطین نیز شهادت این بانوی فلسطینی را جنایتی دیگر در کارنامه سیاه دشمن صهیونیستی دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین از هر طریقی در پی مقابله با جنایات روزافزون صهیونیست‌ها خواهد بود و این جنایات مقدمه آغاز انتفاضه‌ای دیگر در اراضی اشغالی خواهد بود.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، یک زن فلسطینی که ظهر امروز در ورودی شهرک حوسان در غرب بیت لحم به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت خون‌ریزی و جراحات وارده به شهادت رسیده است.

این زن فلسطینی غاده ابراهیم سباتین نام دارد که پس از انتقال به بیمارستان دولتی بیت جالا به شهادت رسید.

شاهدان عینی اعلام کردند، این زن فلسطینی هنگام عبور از خیابانی در شهرک حوسان توسط نظامیان اشغالگر اسرائیلی هدف تیراندازی قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.