۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۶
کد خبر: 794228

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان از رضایت‌مندی ۹۵درصد مردم از ارائه خدمات اورژانسی و کمبود ۱۵دستگاه آمبولانس در این شهرستان خبر داد.

کمبود ۱۵ دستگاه آمبولانس در اورژانس نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی نیک‌افشار در نشست خبری با خبرنگاران ابراز کرد: اعلام رضایت مردم از خدمات اورژانس ۱۱۵ که در پایان سال ۱۴۰۰ به صورت پیامکی از شهروندان دریافت شده موجب دلگرمی و قدردانی مردم از زحمات همکاران ماست و از این بابت خدا را شکرگزاریم و به خدمت بیشتر به مردم افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اورژانس۱۱۵ در این سه شهرستان دارای ۲۶پایگاه زمینی (۱۵پایگاه جاده‌ای و ۱۱ تا شهری) با ۳۳دستگاه آمبولانس است، افزود: به دلیل شرایط تحریم و نیز نبود اعتبار لازم مجبور شده‌ایم آمبولانس‌های موجود را به روزرسانی کنیم که بیشتر این هزینه‌ها توسط خیران محترم پرداخت شده است. در شرایط بحرانی ۱۵دستگاه آمبولانس کسری داریم که امیدواریم با تلاش خیران و مسئولان بتوانیم به نقطه مطلوب دست یابیم.

وی تصریح کرد: همراه با ۳۶ نقطه کشور دارای اورژانس هوایی هستیم که اگرچه ممکن است فرود یا برخاست بالگرد مزاحمت‌هایی برای شهروندان ایجاد کند اما تنها در سال گذشته توانستیم از این طریق ۶۳ نفر از شهروندان را نجات دهیم.

وی از شهروندان خواست پویش مدرسه_ واکسن و سلامت را جدی بگیرند و برای واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۷ سال اقدام کنند تا به ایمنی کودکانمان مطمئن شویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.