پرافتخارترین سرمربی هندبال ساحلی جهان هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت.

تیم ملی ایران در دست پرافتخارترین سرمربی هندبال ساحلی جهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، "آنتونیو گرا پی‌شه" سرمربی بزریلی مطرح هندبال ساحلی جهان که به عنوان پرافتخارترین مربی این رشته در جهان شناخته می‌شود هدایت تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را بر عهده گرفت.

بر همین اساس "آنتونیو گرا پی‌شه" پرافتخارترین سرمربی هندبال ساحلی جهان با قراردادی به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان و مدیر فنی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ انتخاب شد.

آنتونیو گرا پی‌شه به عنوان پرافتخارترین سرمربی هندبال ساحلی جهان در طول ۸ حضور خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به ۵ عنوان نخست دست یافته و همچنین سابقه کسب سه عنوان قهرمانی ورلد گیمز در طول ۵ حضور در این رویداد را دارد. در کارنامه سرمربیگری او ۵ عنوان قهرمانی قاره‌ای در طول ۱۰ حضور به چشم می‌خورد و این مربی نام‌دار جهان سابقه یک قهرمانی در بازی‌های ساحلی جهان را نیز دارد.

کارنامه پر افتخار آنتونیو گرا پی‌شه سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران به شرح زیر است:

* عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۰۶ برزیل، ۲۰۱۰ ترکیه، ۲۰۱۲ عمان، ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه و نایب قهرمانی در ۲۰۰۸ اسپانیا و ۲۰۱۶ مجارستان

* عنوان قهرمانی در ورلد گیمز ۲۰۰۹ چین تایپه، ۲۰۱۳ کلمبیا و ۲۰۱۷ لهستان و جایگاه سوم در ۲۰۰۱ ژاپن

* قهرمانی در بازی‌های ساحلی جهان ۲۰۱۸ قطر

* قهرمانی در رقابت‌های پان آمریکن ۱۹۹۸ برزیل، ۱۹۹۹ برزیل، ۲۰۰۴ اروگوئه، ۲۰۰۸ اروگوئه، ۲۰۱۲ اروگوئه، ۲۰۱۳ آرژانتین، ۲۰۱۴ پاراگوئه، ۲۰۱۸ آمریکا

* قهرمانی در رقابت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۰۹ اروگوئه، ۲۰۱۱ اکوادور، ۲۰۱۹ آرژانتین

* قهرمانی در رقابت‌های ساحلی اروپا ۲۰۱۵ یونان

* قهرمانی در مسابقات قاره‌ای مرکز و جنوب آمریکا ۲۰۱۸ برزیل

همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار است آنتونیو گرا پی‌شه در طول حضور در ایران دوره‌های آموزشی و مربیگری را نیز برگزار نماید و در راستای دانش‌افزایی مربیان و سرمربیان هندبال ساحلی ایران گام برمی‌دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.