بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال تا اینجای فصل در صدر جدول قرار گرفته به این دلیل است که خوب بازی کرده و بنابراین حقش بوده است.

دین‌محمدی: به دنبال قهرمانی در جام جهانی نیستیم که بخواهیم سرمربی را تغییر بدهیم

به گزارش قدس آنلاین، سیروس دین‌محمدی درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سپاهان با توجه به حذف از آسیا، تمرکزش را روی ادامه مسابقات لیگ می‌گذارد و کار رای برای استقلال سخت خواهد کرد. شرایطی در فوتبال پیش می‌آید که به اصطلاح می‌گویند مربی روی لبه تیغ است، مثل شرایطی که محرم نویدکیا در سپاهان دارد. تنها فرق استقلال و سپاهان این است که نماینده اصفهان در شرایط بازی قرار دارد. استقلال سه بازی تدارکاتی انجام داده است که تعداد آن بد نیست ولی شرایط سپاهان بهتر است.

وی افزود: استقلال باید آرامش و تمرکز داشته باشد و به فکر پیروزی باشد، البته در کسب پیروی نباید عجله کرد چون ممکن است به مشکل بخورد. مهمترین مسئله برای آبی‌پوشان این است که با آرامش و تمرکز بازی کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که گفته بود به یک تیم همه جوره کمک شد تا بالاتر از آنها قرار بگیرد، گفت: اگر استقلال تا اینجای فصل در صدر جدول قرار دارد، حقش بوده و خوب کار کرده است. در یکسری از بازی‌ها، استقلال تنها یک موقعیت داشته و آن را تبدیل به گل کرده است. این موضوع حسن یک تیم را نشان می‌دهد. استقلال مسیر درستی را می‌رود و لزومی ندارد خودش را درگیر این مسائل کند.

دین‌محمدی در خصوص تعداد مربیان استقلالی در لیگ برتر تصریح کرد: این مسئله نشان می‌دهد بازیکنان استقلال مربیگری را دوست دارند. این کار ایرادی ندارد که وقتی فوتبالت تمام شد به سمت مربیگری بروید.

دین‌محمدی درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند باید مربی بزرگ‌تر از اسکوچیچ در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند، گفت: در حال حاضر تغییر سرمربی تیم ملی منطقی نیست. زمانی که تیم ملی شرایط خوبی نداشت اسکوچیچ این تیم را به جام جهانی برد. درست است که اسکوچیچ مربی بزرگی نیست و در تیم‌های بزرگ مربیگری نکرده است، ولی عقلانی نیست تیمی که به جام جهانی صهود کرده است، مربی‌اش را تغییر دهند. ما که نمی‌خواهیم در جام جهانی قهرمان شویم و هدف‌مان صعود از مرحله مقدماتی است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.