پرویزمظلومی، سرمربی سابق استقلال که اکنون به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شناخته می‌شود از پیروزی استقلال مقابل شهر خودرو راضی است و امتیاز این بازی را بسیار مهم می‌داند.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با قدس: استقلال برای قهرمانی آرامش می‌خواهد

به گزارش قدس آنلاین، پرویزمظلومی، سرمربی سابق استقلال که اکنون به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شناخته می‌شود از پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو راضی است وامتیاز این بازی را بسیار مهم می‌داند. او می‌گوید:

وی می گوید: «مهم پیروزی بود که بدست آمد. پیش‌بینی می‌کردم بازی سختی باشد؛ چون همیشه تقابل با تیم‌های قعرنشین دشوار است. این امتیاز درشرایطی که پرسپولیس بار دیگر امتیاز از دست داده، خیلی مهم بود. این می‌تواند مقدمه‌ای برای رسیدن به جام قهرمانی باشد».

مظلومی که خود روزگاری به عنوان سرمربی طعم تلخ از دست دادن جام در هفته‌های پایانی را باوجود بالاتر بودن امتیاز چشیده درباره روزهای آتی به مجموعه بازیکنان و مربیان هشدار می‌دهد: «در تاریخ استقلال که خودم هم تجربه کردم سابقه داشته که ما اختلاف امتیازی را به یکباره از دست بدهیم. نباید گول این ۶ امتیاز اختلاف را بخوریم. بازی با فولاد سخت است و من به همه بازیکنان و مربیان هشدار می‌دهم درآن بازی با همه قوا به میدان بروند واجازه ندهند دوباره فاصله امتیازی کاهش یابد.

درهفته‌های پایانی کاهش امتیازات از لحاظ روحی و روانی در روند حرکتی تیم تأثیر می‌گذارد. امیدوارم همین وضعیت تا روز آخر حفظ شود و با استقلال قهرمان شویم. چیزی که دراین ایام مهم است اینکه آرامش روحی و روانی داشته باشیم. این خیلی مهم است».

مظلومی از اینکه می‌بیند تیمش تا دقیقه ۹۰ می‌جنگد و از حرکت نمی‌ایستد بسیار خوشحال است:« نکته مثبت بازی با شهرخودرو این بود که استقلال تا دقیقه ۹۰ دنبال گلزنی بود که یک دقیقه قبل از پایان بازی به هدفش رسید. وقتی تیمی در این دقایق به گل می‌رسد نشان دهنده روحیه بالای تیمی است. امیدوارم همین وضعیت تا آخر لیگ ادامه داشته باشد و استقلال پس از هشت فصل قهرمان لیگ شود.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.