۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 798558

مربی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان درخواست کرد پاداش های وعده داده شده به ملی پوشان پرداخت شود.

ملی پوشان تکواندو چشم انتظار دریافت پاداش

به گزارش قدس آنلاین، تکواندوکاران کشورمان در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های المپیک ناشنوایان با کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به کار خود پایان دادند و توانستند بالاتر از کشورهای کره جنوبی و ترکیه به عنوان قهرمانی برسند.

محسن سلطانی راد، مربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در خصوص عملکرد ملی پوشان ناشنوا در المپیک برزیل اظهار کرد: کشورهای قدرتمندی مانند کره جنوبی، یونان و قزاقستان در این مسابقات حضور داشتند، اما تکواندوکاران ما با کسب ۱۰ مدال در رتبه نخست این مسابقات قرار گرفتند. اردوی‌های تیم ملی ناشنوایان به سختی برگزار می‌شود. بحث مالی بزرگترین مشکل ورزشکاران ناشنوا بوده است و نسبت به قهرمان‌های دیگر به این ورزشکاران رسیدگی نمی‌شود.

مربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در خصوص وعده‌ها و پاداش‌های مسابقات المپیک ناشنوایان گفت: امیدوارم با این نتیجه خوبی که کسب کردیم، دیدگاه مسئولین نسبت ورزشکاران ناشنوا تغییر پیدا کند. برای پاداش‌های ورزشکاران و مربیان وعده‌هایی از طرف سجادی و صالحی امیری داده شده، اما در حال حاضر من و ورزشکاران پاداشی برای این مسابقات دریافت نکرده ایم.

وی گفت: ناشنوایان همانند ورزشکاران پارالمپیک با اینکه همیشه مدال آوری می‌کنند، اما به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود و حتی امکانات مناسبی برای قهرمانان و حتی مربیان آن‌ها در نظر گرفته نمی‌گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.