کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دنبال برد است تا قهرمانی خود را تثبیت کند، گفت: فولاد یکی از تیم‌هایی است که در فوتبال ما با برنامه بازی می‌کند.

استقلال به دنبال تساوی نیست/ فولاد با برنامه بازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، بهتاش فریبا در خصوص پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان برابر شهرخودرو، اظهار کرد: از قبل هم مشخص بود که استقلال بازی سختی برابر پدیده دارد. از زمانی که سید عباسی هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفته، این تیم منضبط، مرتب و با تمرکز بازی می‌کند و مطمئناً اگر کادر فنی زودتر هدایت شهرخودرو را در دست می‌گرفت، می‌توانست در لیگ برتر باقی بماند.

وی ادامه داد: به دلیل اتفاقاتی که در خصوص گل گهر افتاده بود و مرتب اعلام می‌شد که شاید امتیازی از این تیم کسر شود، استقلال دچار استرس بود و نتوانست در نیمه اول نمایش خوبی ارائه دهد؛ اما در ۱۵ دقیقه پایانی و با تغییراتی که صورت گرفت، استقلال با فشار زیادی که بر روی دروازه حریف آورد، توانست به گل دست پیدا و سه امتیاز حساس این بازی را از آنِ خود کند.

فریبا در خصوص انتقاداتی که از فرهاد مجیدی در مورد تغییرات زیاد در ترکیب می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در تمرین حضور نداریم، نمی‌دانیم چه کسانی آماده هستند ضمن اینکه هر بازی نیاز دارد تا بر اساس وضعیت حریف، نفراتش وارد زمین شوند. هیچ تیمی هم در دنیا در ۷ یا ۸ پی‌درپی با یک ارنج وارد زمین نخواهد شد. استقلال از این قاعده مستثنی نیست. معمولاً چند بازیکن ثابت هستند؛ اما با توجه به شرایط بازی و فاصله زمانی بین بازی‌ها باید چند تغییر صورت گیرد تا بازیکنی به دلیل خستگی و فشار زیاد دچار آسیب نشود.

وی در مورد دیدار امروز استقلال برابر فولاد خوزستان در اهواز گفت: فولاد یکی از تیم‌هایی است که با برنامه بازی می‌کند و حریفان مقابل او روز سختی را خواهند داشت. خط دفاع، هافبک و فوروارد استقلال باتجربه هستند و عملکرد خوبی در لیگ داشته‌اند. شاید تنها نقطه ضعف این تیم از نظر من، باز بودن دو دفاع وسط است ضمن اینکه نقطه قوت هر دو تیم، میانه میدان آنها است و هر تیمی که بتواند در جنگ میانه میدان موفق شود، می‌تواند برنده این بازی باشد.

کارشناس فوتبال گفت: استقلال هم باید به خوبی فولاد را آنالیز و از نقاط ضعف این تیم استفاده کند تا به پیروزی دست یابد. آبی‌ها با توجه به شرایطی که دارند، به دنبال تساوی نیستند و تمام هدفشان این است که این دیدار را با موفقیت به پایان برسانند چون با این برد می‌توانند قهرمانی در لیگ را به دست بیاورند.

فریبا در پایان در خصوص حمایت هواداران استقلال از تیم محبوبشان، گفت: از حضور ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه لذت بردم. آنها نشان دادند که تیمشان را دوست دارند و برای موفقیتش از ابتدا تا انتهای بازی فقط به تشویق تیم خودشان می‌پردازند. به جرأت می‌توانم بگویم روحیه‌ای که استقلال در دقایق آخر داشت به دلیل وجود هواداران و حمایتشان بود که یکی از زیباترین صحنه‌ها در این بازی خلق شد؛ آرمان رمضانی گل زد، خود را به هواداران رساند و شادی‌اش را با آنها تقسیم کرد تا از آنها برای حمایتشان تشکر کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.