۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 799568

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در قالب بیست و یکمین سفر استانی خود وارد شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی شد.

رییس جمهور وارد مهاباد شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز جمعه در بیست و یکمین سفری استانی دولت سیزدهم در قالب سفر یکروزه وارد  استان آذربایجان غربی شد.

آیت الله رئیسی در این سفر ابتدا به شهرستان مرزی پیرانشهر سفر کرد و دقایقی پیش وارد مهاباد شده و مورد استقبال مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.  

رئیس جمهور تا دقایقی دیگر در جمع مردم شهید پرور مهاباد در سالن وحدت این شهرستان سخنرانی خواهند کرد.  

در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی، وزرا و اعضای هیات دولت، آیت الله رییسی را همراهی خواهند کرد و به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌های مختلف حضور خواهند داشت.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات این استان در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته خواهد شد.

چندتن از وزرا و دولتمردان از جمله وزیران کشور، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و برخی از معاونین رییس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

در این سفر همچنین طرح‌های مختلفی برای افتتاح در نظر گرفته شده است و برای برخی طرح‌ها نیز با تصمیم هیات دولت، اعتبار لازم برای اتمام آن در نظر گرفته خواهد شد.  

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

 این سفر چهارمین سفر استانی آیت‌الله رییسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.  

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.