قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بیت کوین دوباره به کانال ۲۹ هزار دلار برگشت

به گزارش قدس آنلاین، در ساعات نخست معاملات امروز، بازار رمزارزها روند نزولی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۲۶ تریلیون دلار است که ۲.۲۸ درصد اُفت را نسبت به دیروز نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۳.۱۶ درصد افزایش یافته و به ۸۳.۵۹ میلیارد دلار رسیده است.

بیت‌کوین با اُفت حدود ۳ درصد در کانال ۲۹ هزار دلار و اتریوم با کاهش بیش از ۲ درصد در کانال یک هزار دلار معامله می‌شوند. سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز در محدوده قرمز قرار دارند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۵۹.۰۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۱۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۴۰.۴۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۱۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۳.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۵۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۲۹,۳۳۵ ۹۰۲,۵۷۷,۷۲۶
اتریوم ۱,۹۸۳ ۶۱,۰۱۳,۱۶۷
تتر ۰.۹۹ ۳۰,۷۲۸
بایننس کوین ۳۲۷ ۱۰,۰۸۲,۴۲۹
یو اس دی کوین ۱ ۳۰,۷۵۷
ریپل ۰.۴۰ ۱۲,۶۱۳
دلار بایننس ۱

۳۰,۷۹۲

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.