وضعیت شکننده مدیریت فوتبال ایران همانند ساختمان متروپل آبادان است که هر لحظه احتمال فروپاشی آن وجود دارد.

هشدار برای ریزش متروپلِ فوتبال ایران

به گزارش قدس آنلاین، وضعیت شکننده مدیریت فوتبال ایران همانند ساختمان متروپل آبادان است که هر لحظه احتمال فروپاشی آن وجود دارد.

در شرایطی که تیم ملی ایران قرار است کمتر ۱۸۰ روز دیگر در مهم‌ترین رویداد جهانی فوتبال حضور پیدا کند، این بلاتکلیفی مزمن کار را به سمت و سویی سوق داده که بدون تردید باید منتظر وقوع یک فاجعه بزرگ و ناکامی تاریخی باشیم، اما از آنجا که سرمربی تیم ملی موقعیت خود را به شدت در خطر می‌بیند نه تنها اعتراضی از سوی وی به این شرایط صورت نمی‌گیرد، بلکه شاهد سکوت سرسام آور وی در این مقطع زمانی هستیم.

تنش میان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز همچنان پا برجاست و اعضای نصفه و نیمه هیئت رئیسه فدراسیون به دلیل اختلافات گسترده، حاضر به توافق با یکدیگر نیستند و بدون تردید این فضا در آستانه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال بدتر خواهد شد تا همزمان با افزایش ریزگردها در هوای پایتخت، آسمان فوتبال ایران نیز به شدت غبارآلود شود.

از سوی دیگر دستیاران ایرانی اسکوچیچ که تا به امروز دریافتی مشخصی نداشتند، حالا بدون قرارداد مانده‌اند و باوجود وعده برای تمدید قرارداد آن‌ها هیچ خبری از امضای قرارداد جدید نیست، با وجود این، مرد کروات برای اینکه با مدیران فدراسیون به مشکل برنخورد، هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده تا ابهامات در خصوص سکوت وی تشدید شود.

به این مجموعه اتفاقات عجیب و غریب باید ماجرای مبهم انتخاب البسه تیم ملی را نیز اضافه کرد، اتفاقی که قرار بود خیلی قبل‌تر از این‌ها تکلیفش روشن شود، اما هنوز سرنوشت تأمین کننده البسه تیم ملی روشن نشده و از گوشه و کنار خبر می رسد تنش بر سر انتخاب برند همچنان ادامه دارد تا جایی‌که بازیکنان به محض اینکه متوجه شدند یک برند ایرانی شانس بیشتری برای پیروزی در این جدال را دارد، تهدید کردند این لباس‌ها را به دلیل کیفیت پایینشان نخواهند پوشید تا فرمت انتخاب تغییر کند.

اما اگر تصور می‌کنید وضعیت بلاتکلیف و بحرانی فوتبال ایران به همین‌جا ختم می شود، سخت در اشتباه هستید، چون در ادامه بلاتکلیفی‌های فوتبال ایران هنوز تکلیف بازی تدارکاتی ایران و کانادا نیز روشن نشده و ممکن است به دلیل برخی اتفاقات غیرفوتبالی و دخالت‌های سیاسی این بازی لغو شود.

یکی دیگر از بحث برانگیزترین مباحث مرتبط با حوزه فوتبال اتفاقات غیرمترقبه جلسه مجمع فدراسیون در دهم خرداد ماه است، اعضای هیئت رئیسه که حالا تصمیم به عزل چهار عضو آن گرفتند، اگر بتوانند تهدید خود را عملیاتی کنند، باید منتظر از رسمیت افتادن هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشیم، تا شرایط فوتبال ایران به عجیب‌ترین شرایط ممکن تبدیل شود.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد و اعضای مجمع بتوانند سراجی، براتی، حیدری و اصولی را عزل کنند، آن‌گاه باید تاریخ برگزاری مجمع فوق‌العاده معین شود تا نامزدهای جدید برای حضور در فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات آماده شوند و فوتبال ایران از این وضعیت بلاتکلیف خارج شود. با این حال تا برگزاری مجمع فوق العاده چند ماه جهنمی پیش روی فوتبال ایران خواهد بود.

خبرنگار: سینا حسینی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.